Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender programmører - kan de få job?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg kender nogle få hammerdygtige programmører, men de er en anelse tøre i det. :) Hvilket betyder at de ikke selv er gode til at spørge efter arbejde, men hellere end gerne tager imod PHP-relaterede opgaver. Og tro mig, de kan virkelig deres kram.

Så hvis der er nogle gode råd til hvordan jeg kan hælpe dem med at finde arbejde, må I gerne sige til. Eller hvis der er nogle Aminoer der kunne bruge en ekstra hånd. Tror ikke det er dyrt :)

De kan PHP, MySQL, HTML, Javascript (AJAX) osv. og har god viden inden for SEO.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:04

Har de nogen erfaring med moduludvikling til Drupal 7.

Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:07

De kan evt. Melde sig på freelance herinde, der plejer at være en masse jobs :-)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:22

henrikladefoged:
Jeg kender nogle få hammerdygtige programmører, men de er en anelse tøre i det. :) Hvilket betyder at de ikke selv er gode til at spørge efter arbejde, men hellere end gerne tager imod PHP-relaterede opgaver. Og tro mig, de kan virkelig deres kram.

Og deres ven er heller ikke så god til at spørge efter arbejde til dem :-)

Hvis du, og de, ønsker at skaffe arbejde her igennem, er den optimale måde at præsentere dem.

Hvis de hver især skrev om sig selv, hvad de har erfaring med, eksempler på projekter de har løst osv, ja så er chancen for at finde opgaver MEGET større. Et indlæg om at man kender to programmører, uden nogen former ekstra oplysninger, udover hvad de selv mener de er gode til, er bare ikke særlig meget værd.

Lad os høre hvem det er og hvad de har erfaring med.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:24

Hej Henrik

Jeg kender selv en masse programmører, og må sige at jeg aldrig er stødt på nogle der var dygtige, som ikke havde relativt let ved at få job.

Samtidigt tror jeg at ideen om at de skal kunne leve af freelance arbejde, hvis de ikke er dygtige nok til at få faste stillinger, i min vurdering er en dødssejler. Som freelancer er det min erfaring, at man skal være skrap både fagligt og personligt, for ikke kunne opretholde en ordentligt løn.

Jeg tror det bedste råd du kan give dine venner, er at læse videre og blive en bedre til deres fag. Konkret ville jeg tro at det ville smart for dem at lærer C# og asp.net, ikke fordi det nødvendigvis er en bedre stak, men fordi der er flere og bedre jobs indenfor det område.

Det er også vigtigt at havde styr på den teoretiske baggrund, så hvis ikke de har taget uddannelser, er det med at komme igang.

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 11:55

Du må gerne bede dem sende jobansøgning til daniel@eye4web.com

Vi mangler en php programmør :)

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:19

Hej

Brohus & Co. arbejder med IT-rekruttering. Vi hører altid gerne fra interessrede kandidater.

De skal være meget velkommen til at kontakte undertegnede.

Med venlig hilsen/Kind regards
Susanne Brohus
Brohus & Co.  

M: +45 2148 1978  
E: susanne@brohuscompany.dk
W: www.brohuscompany.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)