Nej der tager du fejl hvor ser du at der stå de skal like noget?. Det jeg søger er de trykker på play knappen og så kommer der fx også en reklame banner op. Jeg skal ikke lave noget med at folk skal like noget. Bare rolig :D
Okay, så læste jeg det nok forkert - jeg tror det er fordi du et sted mangler et "e", sådan at "fane" er blevet til "fan" - deraf min "Like/follow/circle"-association.
Tag et kig på entensity.net - når du går ind på deres videoer, og trykker play, så kommer der nogengange et nyt vindue op med en af deres reklamer i - er det så det du mener?
Bemærk at linket er NSFW - (ikke arbejdspladsegnet).
Har du indlejrede youtube-film på din side eller hvordan? Naturligvis kan du ikke lave noget på dine film ovre hos youtube.com, men hvis du indlejrer dem, så kan du sætte en onclick ind i iframen til at kalde et stykke javascript som kunne gøre det :)
Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk
Har du indlejrede youtube-film på din side eller hvordan? Naturligvis kan du ikke lave noget på dine film ovre hos youtube.com, men hvis du indlejrer dem, så kan du sætte en onclick ind i iframen til at kalde et stykke javascript som kunne gøre det :)
Hej Viktor.
Min youtbe film er sat op med html. Hvor finder man det javascript som kunne gøre det :)