|
du stiller dette spørgsmål på amino.
Så kan du være sikker på at der kommer mange wordpress. Det bruger de fleste.
Hvis jeg var dig ville jeg kikke på de site du har og tage den som du synes er bedst.
|
Hvis du allerede har valgt leverandør/grafiker, så er du vel begrænset i de systemer, som de arbejder i. Med Drupal Commerce kickstart 2, kan man lave en særdeles seo venlig webshop, som er nem at programmere theme til. Men skal dine produkter vises med variationer er Magento vel den bedste løsning, på trods af dens seo minusser. Ligegyldigt hvilket system du vælger, er det vigtigste at det bliver sat rigtigt op, både med hensyn til konvertering, men også seo-mæssigt. |
Jeg Er også ved at skal bestille ny shop, hvilke SEO minusser er der i magento |
Magento er rigtigt god til skabe duplicate content med, hvis man har få produkter og siden ikke sættes rigtigt op. |
Okay, så indtil videre kun bud på wordpress og magento. Webshops som er googlevenlige.. |
Jeg bruger selv PrestaShop til min egen e-shop med LED Pærer, jeg synes det er et fantastisk system at arbejde med og administrerer. Det giver uendelige muligheder for at tilpasse din shop til at være lige som du vil have den til at være. |
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk
Ligesom Søren så driver jeg min egen webshop som sælger billige boxershorts, vi har virkelig forsøgt at gøre konceptet så nemt og enkelt som overhovedet muligt mens vi bevarer høj hastighed på sitet samt gode muligheder for SEO (som vi lige er begyndt at arbejde med, alt tager jo tid ;-) ) Men den webshop er baseret på Prestashop hvor vi selv har lavet alt fra design til kodning (hvor det har været nødvendigt) Jeg har selv arbejdet med Magento og Prestashop. Har haft en webshop baseret på hver platform, og i sidste ende valgte vi Prestashop baseret på deres nemme måde at håndtere tingene på samt det var billigst for os at benytte denne platform frem for Magento. |
Med 2000 varenumre vil jeg mene, at Wordpress ikke er interessant at kigge på. Personligt er jeg helt klart til Prestashop - men det kunne potentielt også være magento.
|
allanisaksen.dk - Online Digital Assistent
Umbraco uCommerce :) |