Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De to bedste koncepter for billige tekster slår sig sammen og bliver ALLERBEDST.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:
Selvtilliden fejler i hvert fald ikke noget :-)

Man skal ikke sætte sit lys under en skæppe.
Det er jo ikke sikkert, der er plads.

Nej, helt ærligt, så synes jeg ikke, jeg har skruet mere op for charmen, end jeg kan stå inde for.

Venlig hilsen

Hans 

Fra Korsør
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 01:05

Det virker super interessant, at i har slået jer sammen om det :-)
Jeg tjekkede lige jeres hjemmeside ud, og læste om artiklerne og priserne, og må indrømme, at det virker alt, alt for dyrt taget i betragtning, at der findes super gode freelancere rundt omkring, som kan klare yderst fine artikler på de 500 ord for omkring 75 kroner eks. moms, hvorimod jeres billigste tekster på 500 ord koster knap 300 kroner.. Jeg vil dog skynde mig at sige, at jeg stadig har til gode at se jeres kvalitet, så mere vil jeg dog heller ikke dømme det ;) 

Anyway, jeg kigger forbi en dag, når jeg har råd :) So long, og held og lykke med det!
- Mads 

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 02:27

John Nielsen:

Hej med jer,

Tråden er flyttet over i "Jeg har et godt tilbud til dig", hvor markedsføring af egne services og tilbud til Aminoerne jo hører til.

Hej John

Jeg kan godt se, at det ligner et tilbud, og jeg respekterer naturligvis din vurdering.
Når jeg lagde mit indlæg i Jantetæskeren, skyldes det, at jeg er hammerstolt over vores referencer.
Det er fedt at have firmaer på kundelisten, som næsten alle danske internetbrugere har et forhold til.

Og jeg lover dig, John, at vi nok skal gøre brug af tilbudskategorien flere gange gennem de næste måneder.
For Eric og mig er samarbejdet en ren fest - og det skal nok komme til at smitte af på kunderne.

Venlig hilsen

Hans
Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Mads Grønlund:
Jeg tjekkede lige jeres hjemmeside ud, og læste om artiklerne og priserne, og må indrømme, at det virker alt, alt for dyrt (...)
Hej Mads Tak for din feed back. Vi gør hvad vi kan for at holde priserne nede samtidig med, at vi skal opretholde en leverigssikkerhed. Min påstand er, at kunden får væsentlig mere værdi for pengene hos os end hos en 16-årig, der ikke kender forskel på genstandsled og grundled. Jeg har mange gange købt tekster i den prisklasse, som du nævner, og jeg har endnu ikke oplevet at få leveret tekster, som ville kunne bruges på en seriøs hjemmeside.
Prøv at bede en leverandør i den prisklasse om 100 artikler af 500 ord på en uge. Eller bare 50. Det vil ikke kunne lade sig gøre, fordi de skribenter, der arbejder for en sådan hyre oftest er alene om opgaven.
Hos os får du tekster, som er udarbejdet af kvalificerede freelancere, der udvælges efter temmelig hårde principper og arbejder under temmelig stram kvalitetskontrol.
Der kan sagtens tænkes situationer, hvor den slags ydelser, som du nævner, er rimelige.
Det har jeg uddybet i dette blogindlæg: http://www.amino.dk/blogs/kjersogdin/archive/2011/02/06/brug-billige-tekster.aspx

Venlig hilsen

Hans
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 11:52

Mads Grønlund:

Det virker super interessant, at i har slået jer sammen om det :-)
Jeg tjekkede lige jeres hjemmeside ud, og læste om artiklerne og priserne, og må indrømme, at det virker alt, alt for dyrt taget i betragtning, at der findes super gode freelancere rundt omkring, som kan klare yderst fine artikler på de 500 ord for omkring 75 kroner eks. moms, hvorimod jeres billigste tekster på 500 ord koster knap 300 kroner.. Jeg vil dog skynde mig at sige, at jeg stadig har til gode at se jeres kvalitet, så mere vil jeg dog heller ikke dømme det ;) 

Anyway, jeg kigger forbi en dag, når jeg har råd :) So long, og held og lykke med det!
- Mads 

Hej Mads

Jeg tror at det efterhånden er sådan i alle brancher, at der altid er nogle unge folk med blod på tanden der price dumper. - og jeg er bestemt overbevist om at programmerings branchen og SEO branchen, har det meget hårdt på den front. Jeg er overbevist om at når nogle folk alligevel vælger den lidt dyre løsning, at de så også får minimum den samme værdi eller over.

Fra Korsør
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 15:28

Hvis situation er den, at man står og skal bruge en relativ stor mængde tekster, så kan jeg selvfølgelig godt forestille mig, at den 16-årige ikke kan levere (en ordentlig) vare til tiden. Så på det punkt, kan jeg bestemt godt se fordelene ved at vælge jer, trods priserne - igen tvivl :) Kunne være jeg skulle ønske mig en artikel i julegave, og se hvor god den er ;)!

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 43
Fra  DKoffice.dk Skrevet kl. 15:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

er det med vilje at kontakt mailen i jeres footer ikke er komplet ?

Kontakt@tekstspot

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 16:12

Dion Pedersen:

er det med vilje at kontakt mailen i jeres footer ikke er komplet ?

Kontakt@tekstspot

Godt spottet, tak for det! - det er rettet nu.
Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:47

Mads Grønlund:
Så på det punkt, kan jeg bestemt godt se fordelene ved at vælge jer, trods priserne

Der er faktisk mange andre fordele end blot leveringstiden.
Når man ved, hvor stærkt et værktøj sproget er, når det bliver brugt rigtigt, forekommer det for mig indlysende, at det virker bedre at bruge en trænet og kompetent sprogbruger end at bruge en begynder.
For mig forekommer det også indlysende, at en skribent, der arbejder under en professionel kvalitetskontrol, producerer tekster på et højere niveau end én, som ikke har dette rygstød.
Og disse ekstra kvalitetsforbedrende led i produktionen koster altså noget, fordi der er mennesker, der skal bruge tid på det.

Men endnu mere væsentligt er det, at velfungerende tekster konverterer bedre end dårligt fungerende tekster. 

Og som erhvervsdrivende på nettet, må det da være vigtigt, at de investeringer, man gør (i tekster i dette tilfælde) betaler sig så godt som muligt.

Eller er det ligegyldigt?

Hos Tekstspot.dk får man tekster, som har en værdi, der er højere end det, man betaler. Derfor er teksterne billige.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 29
Fra  Lukket virksomhed - slet Skrevet kl. 17:03

Hans Stokholm Kjer:

Hos Tekstspot.dk får man tekster, som har en værdi, der er højere end det, man betaler. Derfor er teksterne billige.

Præcis Hans, man kan ikke sammenligne på antallet af ord, man bliver nød til at kigge på indholdet. Man køber jo heller ikke bare "kød" men enten hakket kød, eller oksemørbrad, og så må man selv vælge hvilket behov man har. Til nogen ting kan kvantitet være fint (Affiliate sider etc.) men til seriøse forretninger så er kvalitet klart en stor fordel, og større end merprisen på teksterne. 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)