Jeg og Eric Frederiksen har indtil nu drevet hvert vores billige tekstkoncept. Venlig hilsen Hans |
Jeg må indrømme, at jeg er stolt af at en så erfaren herre som Hans og jeg nu arbejder sammen.
Det er hamrende motiverende!
Jeg og Eric Frederiksen har indtil nu drevet hvert vores billige tekstkoncept. Venlig hilsen Hans |
Det var godt i forvejen, så nu forventer man jo det bliver dobbelt så godt :-) |
Tak, Johnny. Du kan jo kigge på de tekster, du modtog i går. Venlig hilsen Hans |
De var rigtig fine er dog blevet imponeret over din tekst til "vinteropbevaring" sendte 12 stk breve ud i søndags og 4 har allerede meldt tilbage, hvoraf 1 kun havde købt reservedele hos mig :-) så mon der ikke kommer lidt mere når jeg får sendt de sidste breve ud :-) |
Udover at teksterne er billige, så er værdien af gode velskrevne tekster helt uvurderlig. Tekstspot har leveret et par tekster her til, og er fuldt ud tilfreds. |
Selvtilliden fejler i hvert fald ikke noget :-) Stort tillykke med jeres nye projekt. Det skal nok blive godt! |
Hej med jer, Tråden er flyttet over i "Jeg har et godt tilbud til dig", hvor markedsføring af egne services og tilbud til Aminoerne jo hører til. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Tak for det. God vinter med robotterne. Hans |
Vi er i hvert fald klar - med fornyet styrke. Så du siger bare til. Venlig hilsen Hans |