men det er endnu bedre at eje 100% af en succes, end 25% af en fiasko :-P
en der får en unik ide vil have mere end 50% , derved er det overdrevet at forvente pengene yngler 100% vis det ikke er ens egen ide
selvfølgelige bedste eje at 25% af en succes end 100% af en fiasko , dog vis ideen er så unik at den kan give 100% igen kan jeg ikke rigtig se andet det må være trådstarter egen ide ellers skal han være ekstrem heldig i at finde en der har en unik ide du kan kun se det bedre end den anden derved får du en god aftale
lige som vis eksempelvis ved guld priser stiger og du derved opkøber nu og sælger om et par dage kan der være en hurtige økonomiske plus på konto
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
For mig så lyder det lidt somom du er lidt bange for at kaste dig ud i det.
Der kan være flere grunde til dette, enten så tror du ikke helt på ideen for ellers var du sprunget ud i det.
Derfor kunne det være godt at bruge en økonom til at kigge dine planer igennem og se om det hænger sammen og om du måske har overvurderet salg og undervurderet omkostninger eller risici. Dette kan gøres uden at du skal have en partner ind og dele kagen.
Hvis du bliver lønmodtager så tager det nok forholdsvis lang tid at få de 100K til at bliver til 200K sammenligned med en succesrig ide.
Alt efter dit kapital behov og din nuværende opsparing så ville jeg være overrasket hvis du holder budgetterne 100%. Ser tidt at iværksættere bliver overrasket over hvor meget kapital der faktisk kræves. Nu skriver du godt nok ikke om hvilken type forretning det er men det er altid surt og dyrt at løbe tør for kontanter.
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
du kan prøve at kontakte det lokale erhvervskontor og få noget gratis sparring på din ide - og jo mere du face to face skal argumentere for din ide overfor kritiske kompetente folk - jo mere kan du mærke om det er det rigtige, som du er i gang med
at være selvstændig eller lønmodtager er meget en følelsessag og svær for andre at rådgive om - partnere ja kan være en god ide, hvis de tilfører dig og din ide noget viden eller andre resourcer som du selv mangler