Hvis du har en god forretningsplan, hvor du vurderer at konceptet er bæredygtigt, så er der vel ingen grund til at dele med andre. De kompetencer du mangler kan du vel købe dig til.
Jeg forstår ikke spørgsmålet i din overskrift. Mangler du kapital til etablering? Hvis du selv har 100.000 kr. burde det være muligt, at låne den anden halvdel i banken.
Min tanke med overskriften var blot at skabe opmærksomhed.
Jeg har kapital, til at etablere min egen idé.
Mit mål med indlægget er, at afklare om jeg skal starte selv, eller om jeg skal finde mig en forretningspartner. (måske en partner med en endnu bedre idé)
Mit mål med indlægget er, at afklare om jeg skal starte selv, eller om jeg skal finde mig en forretningspartner. (måske en partner med en endnu bedre idé)
hvordan i alverden skulle vi kunne svare på noget, der i sidste ende er en personlig smagssag?
Når det er sagt, så kunne jeg godt se fordelen i at være mere end én person, da man så har en involveret part til at diskutere detaljer i forretningen med.
der er mange der har 100.000 kr , men bruges penge er de brugt , men vis du har en unik viden om et emme kan du få pengene til at yngle hurtigt.
vis du ikke har en ide og skal bruge samarbejdes partner der har en ide , skal man dele overskudet , derved er det bedste at have ideen selv end en anden har den
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows