Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Halv pris - Pressemeddelelse med telefonisk opfølgning

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skriver og udsender din pressemeddelelse. Vores database udgør 3.000 journalister, hvor vi udvælger de relevante til dine nyheder. Yderligere modtager 16.000 øvrige nyhedsbrevlæsere dit materiale - det er typisk bloggere samt private og virksomheder, der har interesse i at læse nyheder.

Efter udsendelse kontakter vi 5 medier vi mener har interesse i materialet. Vi gør journalisten opmærksom på din pressemeddelelse og øger opmærksomheden for at skabe omtale.

Som Aminomedlem giver vi dig 50%

Brug rabatkoden: AMINO50
Din pris: 1995,-

Ønsker du referencer vedr. PR så skriv venligst i tråden, så sender jeg en PM eller en mail.

Link til Pressemeddelelse

God dag...

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:31

Hej Thomas,

Måske var det en idé at skrive en pris, så folk ved hvad de ska lægge med deres aminorabat ;-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 12:38

Patrick Olsen:

Hej Thomas,

Måske var det en idé at skrive en pris, så folk ved hvad de ska lægge med deres aminorabat ;-)

Vi skriver og udsender din pressemeddelelse - SPAR KR. 1500,- TAST KODEN: AMINOPR

:-)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:43

Så er indlæg rettet med link og pris - mindre detalje :D

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 13:04

Interessant koncept - smider nok lige en PM kunne godt blive relevant :), og meget imponerende i næsten sender ud til halvdelen af alle journalister i Danmark.

Bedste hilsner

Frederik

Fra Kbh
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:15

Hej Thomas, 

Jeg vil gerne have lidt mere info her.. 

Og lidt info de ekstra 16K der i sender til - hvilken site sender i til dem fra? (jeg mener, hvor er de samlet op henne?)

Og har du tal på åbningsrater? 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

FrederikF:

Interessant koncept - smider nok lige en PM kunne godt blive relevant :), og meget imponerende i næsten sender ud til halvdelen af alle journalister i Danmark.

Bedste hilsner

Frederik

Kan du også via PressWire og lignende. Derefter kan du udvælge fem journalister, du synes er særligt vigtige, som du så kan ringe til.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:26

Hej Nicolai;
De 16.000 modtagere er "samlet op" via diverse databaser. Det er en MEGET bred modtagergruppe af både virksomheder og private.

BZR:
Ja, det kan man da godt - nu oprettede jeg ikke denne tråd for at bede om indlæg på hvad man kan andre steder, hvis du vil reklamere for dem, så vil jeg da bede dig pænt om at oprette en tråd til det formål.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 13:35

Hej BZR,

Tak for indskuddet, men nu holder jeg mig lige til trådstarter. Send mig en PM, hvis du har flere tips.

BH

Frederik

Fra Kbh
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:03

Hej Thomas,

Det er primært de 16k ekstra brugere der jeg tænker kunne have stor værdi ift. de andre medier der bruges til denne slags. Men no offence, du gør det ikke let at vurdere kvaliteten af dem, når du giver så lidt oplysninger om dem? kan du ikke sælge dem lidt? hvor kommer de databaser fra? hvorfra ved du, der overhovedet er nogle bloggere imellem? og i hele taget, er der nogle som åbner de her mails?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)