Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette skadeligt SEO?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har lanceret hjemmesiden SiteEmAngola.com - Her tilbydes web losninger til private og virksomheder i Angola (hvorfor siden er paa portugisisk).

Vi tilbyder bla. at lave billige hjemmesider med udgangspunkt i disse templates: www.siteemangola.com/produtos#designs . Templates indeholder en kort intro paa portugisisk, resten af teksterne (ca. 95%) er blot fiktiv tekst for at skabe noget "fyld"paa template siderne.

Google har nu indekseret hjemmesiden inkl. disse template sider.. Skader dette Google's syn paa hjemmesiden og skal der saettes "no follow" paa disse templates sider?

Ha' en super dag derude!

Varme hilsner fra Angola

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Angola,

Jeg er ikke helt sikker på hvad det er du ønsker. Ønsker du at få selve templatesne op i søgeresultaterne?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør sætte noindex på på hele demo-subdomænet, og lave dine links til nofollow.

Dit duplicate content ligger på et andet domæne (demo.siteemangola.com), så det skader ikke direkte dit hovedsite. Men det er en dårlig idé at linke til den type indhold. Derfor nofollow.

Sæt også target="_blank" på dine links, så man ikke forlader din hjemmeside, når man klikker på din demo-links.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tror ikke udgående links skader din seo. Det kan dog gøre dine andre udgående links mindre betydningsfulde.

Dog er udgående links andre dumt at have :D

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Om det skader ved jeg ikke, men jeg ville sætte no follow på disse templates.

Indexering af disse sider er jo ikke relevant for jer, da disse er arbejdsredskaber.

mvh

Thomas

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Thejlade:

Om det skader ved jeg ikke, men jeg ville sætte no follow på disse templates.

Indexering af disse sider er jo ikke relevant for jer, da disse er arbejdsredskaber.

For at give et klart svar: Ja, al dublicate content er skadeligt - inklusiv den type du har - og som Karsten Sønderup Hansen skriver, bør du sætte noindex på demo-subdomænet; nofollow forhindrer jo ikke indeksering.

/JG

Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjaelpen til alle! Jeg vil saette no follow paa mine templates sider..

Ha' en dejlig aften

Varme hilsner fra Angola 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)