|
Heyo Trådstarter hvis jeg var dig så ville jeg starte mit eget koncept det kunne eks. være noget lækkert og billigt, dermed ikke sagt at MCD ikke er lækkert men jeg får altid hovedpine, svimmelhed og kvalme efter at spise det der MCD mad det må være alt det der MSG de putter i, så derfor sys jeg du skulle starte et koncept med sunde velsmagende sandwiches eller noget helt tredje det kunne eks, være du skulle overveje at franchisere MAX. By the way du må undskylde hvis mine betragtninger ikke lige kan bruges :-) |
Også kondoleringer herfra. Har netop prøvet det samme og det er aldrig sjovt.
Der er ikke skat på arven. Der svares boafgift og den afgift er angiveligt betalt af boet. Jeg syntes du skal spørge dig selv om hvad din far havde gjort med pengene eller gjorde med dem. Han gjorde umiddelbart ingenting. Ville han have investeret dem i et sådan projekt hvis du kom og foreslog ham det. Skal du investere så gør det med et mindre beløb så du ikke sætter alt på samme hest og ja pas på smarte "rådgivere" der kontakter dig upfordret fordi de mener at vide hvordan du kan få mere ud af pengene
Bliv gratis medlem