Jeg har brug for en som kan hjælpe med at lave min hjemmeside færdig. Det drejer sig om www.Clipping.dk
Den er lavet i Adobe Dreamweaver CS5.
Jeg har selv lavet designet i Adobe Photoshop, og vil levere div. bannere/design - så du skal bare kunne sætte den op :)
Jeg vil udover noget design der skal laves, også gerne have en banner på forsiden - ikke i flash. Og så skal der være en rullebanner som kan ses på forsiden i toppen, som skal rulle på alle siderne med div budskabe. Men ellers skal siden gennemgåes for fejl m.m..
Den skal kunne ses i alle de gængse browserer og på smartphones.
Kan du hjælpe med at gøre siden færdig, må du gerne sende mig en mail på info@clipping.dk - kravet er naturligvis du kan arbejde med Dreamweaver :-) send evt. referencer på noget du har lavet...
Det efterhånden lang tid siden jeg har arbejdet med dreamweaver, jeg kan hjælpe med at lave hjemmesiden i wordpress og tilføje de funktioner du gerne vil have samt lidt mere.
Jeg kan tilbyde dig at omskrive dit design som responsive theme i Drupal 7. Med denne løsning kommer din hjemmeside til at virke i 3-4 forskellige opløsninger, og dermed på alle enheder.
Din nuværende side er kodet som tables med fast bredde, hvilket i mine øjne er et dårligt udgangspunkt, hvis siden også skal virke på telefoner og tablets.