Tænkte mere på hvorfor dem der findes på markedet idag hænger sammen? :-)
Min ide var en kuffert der kunne ekspandere. Istedet for at have flere forskellige kufferter i forskellige str. havde du en kuffert der kunne ekspanderes og som samtidig kunne komprimeres efter du havde fyldt den op, så den fyldte mindre og evt. kunne tages med som håndbaggage på fly.
Tænkte mere på hvorfor dem der findes på markedet idag hænger sammen? :-)
Min ide var en kuffert der kunne ekspandere. Istedet for at have flere forskellige kufferter i forskellige str. havde du en kuffert der kunne ekspanderes og som samtidig kunne komprimeres efter du havde fyldt den op, så den fyldte mindre og evt. kunne tages med som håndbaggage på fly.
Hele ideen blev så mere eller mindre opfundet imens vi var igang med at udvikle vores Se
Jeg kunne forestille mig at det er pga. tekniske udfordringer, men det kan lade sig gøre da der er patent på konceptet i USA (kan licenseres) og er lavet i demo version. Det findes også i en anden teknologi, så kræver det dog en adapter.
Fed idé du havde! Ærgeligt det ikke blev til noget. Kan du sige mig hvor mange stemmer du fik, så jeg har noget at måle op imod
Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør
Ser rigtig spændende ud så der ryger selvfølgelig også en stemme herfra. held og lykke med det. :)
Mange tak Nokolaj!
Søren Larsen:
Flot design.
Hvordan fungerer det på Quirky.com - er du ikke bange for at nogen stjæler dit design?
- Søren
Tak Søren. Jeg har længe haft denne her idé og gjort alt for at prøve at få realiseret det. Det er bare ikke lykkedes mig, da jeg ikke har kunne finde de personer. Hvis nogen skulle stjæle designet, så vil jeg kun tage det som et klap på skulderen!
Det fungere sådan at hvis Quirky's medarbejdere og deres brugere synes godt om idéen og synes den er holdbar, så producerer de den og sælger den både fra deres hjemmeside og butikker. Alle dem der har været med til at designe, vælge material, stemt på idéen, fundet navn, får en bid af kagen.
Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør