Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med logo til legetøjs webshop snOOpz.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 5
Fra  snOOpz Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

har tidligere set gode bud fra dygtige aminoer, der har lavet udkast til Logo designs.

Jeg er ved at starte en webshop der skal sælge legetøj & gadgets på snoopz.dk (mest fokus på legetøj)

Jeg håber der er et par kvikke hoveder der er grafisk anlagte, hvilket jeg desværre ikke selv er, der kan hjælpe mig lidt.

Jeg har selv en masse ideer, men desværre ikke evnerne til at føre disse til andet end, noget en 4 årig med lidt kreative kan gøre bedre :(

Mine ideer er bla snOopz - hvor Oo laves med trehjulet cykelhjul i simpelt streg design. Eller evt. snOOpz hvor OO bruges til øjne i sjovt ansigt (måske fra en snoopz - hvis der er nogle der har en ide til sådan en!) Gerne flerfarvet, da det er legetøj eller evt. blåt eller grønt.

Vil gerne betale lidt for færdiggørelse og vektorisering, såfremt der kommer et godt forslag.

På forhånd tak for jeres kreative indsats.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23

Hej,

Det er noget jeg kan lave for dig. Min pris er 250kr, jeg kan starte imorgen.

Du kan sende en PM hvis det er noget for dig :D

Hilsen Mike Nielsen

http://moondesign.dk  

Tilmeldt 12. Oct 12
Fra  snOOpz Skrevet kl. 21:46

Hej Mike, helt sikkert en mulighed og super pris, ville dg gerne se et udkast før, inden nogen "ryger på opgaven"

jeg har tænkt lidt over flerfarvet - ved godt det frarådes, men da det er til børn (ved også at det er forældre der shopper!) synes jeg godt det må være lidt farverigt og sjovt :)

Tilmeldt 12. Oct 12
Fra  snOOpz Skrevet kl. 21:48

evt. lidt som vedhæftede, med eksempelvis øjne eller 2 hjul køretøj, cykel el. lign.

Tilmeldt 12. Oct 12
Fra  snOOpz Skrevet kl. 21:51

øjne kunne være med tegnede øjenvipper/øjenlåg der vipper samt øjne der følger mus i gif - men ved ikke om det kan lade sig gøre.

men ideer har jeg nok af ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 22:23

Godaften!
Hvis du stadig mangler professionel hjælp til dit logo, står jeg gerne til rådighed.

Jeg giver aminoer 50% rabat, så din pris vil derfor være 200 kr.

Kontakt mig på mail: kasper@ehandballmanager.com

Så finder vi ud af noget!

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)