Vi kunne godt tænke os at præsentere bamserne på en lidt sjovere måde på produktsiderne. Så hvis du har forslag til gode Magentoudvidelser til produktsiden, vil vi meget gerne høre om det. Lad os høre, hvad I synes. Alle input er velkomne. På forhånd tak :) Hanne og Martin Bamsekram, webshop med bamser og tøjdyr |
Evaluering af Bamsekram.dk
Bamsekram er Danmarks blødeste webshop. Køb dine bamser og fødselsdagstog online. Steiff, Teddy-Hermann og GUND.
Men ellers meget fin side. |
Hej Bacardil. Mange tak :) Jeg er lidt i tvivl om, hvor meget vi skal satse på nyhedsbrevene. Indtil videre har vi haft noget bedre respons på Facebook. Hvis jeg kan flytte nyhedsbrevstilmeldingen højere op på siden, uden at ødelægge designet, vil jeg give det et forsøg :) Mvh. Hanne og Martin --- |
Bamsekram er Danmarks blødeste webshop. Køb dine bamser og fødselsdagstog online. Steiff, Teddy-Hermann og GUND.
Hej Hanne & Martin! Synes som udgangspunkt, at Jeres webshop rigtig flot, flotte farver og logisk opsat. Jeg er ret tosset med jeres logo, og kunne godt finde på at købe en bamse til min datter på jeres shop. Jeg synes dog godt at I evt. kunne ændre lidt, rent designmæssig. Først og fremmest, vil jeg ændre prisernes skriftstørrelse - jeg synes ikke at den er synlig nok, og jeg tror jeres kunder kan komme i tvivl om hvor meget prisen er for hvert enkelt produkt/bamse. Yderligere synes jeg, at en side som http://www.bamsekram.dk/bamser.html kan virke voldsomt, fordi der er så mange produkter, og I vælger at vise 2 produkter ved siden af hinanden afgangen - jeg synes det ville danne et større overblik, hvis I viste 3 produkter ved siden af hinanden - I kan evt. flytte rundt på de kasser i har til højre, så I har mere plads - yderligere kunne I evt. gøre hele siden bredere? Lige nu er den kun 960px, måske kunne i få hentet en 20-30px. Ellers rigtig flot webshop - god aften. /Torben |
Hej Torben, Mange tak for de gode forslag. Jeg er heller ikke helt tilfreds med den overordnede bamsekategori, den kan godt trænge til lidt redesign - Jeg vil eksperimentere lidt med 3 produkter ved siden ad hinanden. Jeg er dog ikke meget for at gøre siden meget bredere, da jeg kunne forestille mig, at den så bliver mindre mobilvenlig... Mvh. Hanne og Martin, Bamsekram.dk |
Hej Hanne og Martin, |
Hej Hanne & Martin, Er glad for at I kunne bruge svaret til noget, kan se at I allerede har lavet lidt om - skønt! Jeg har dog et enkelt spørgsmål: hvilket plugin bruger I når man lægger en varer i kurven? Altså den lightbox der popper frem og spørger: "Køb flere varer" eller "Se indkøbskurv & bestil"Er det et plugin til Magento? |
McFatty, ja vi er allerede godt i gang med at implementere de mange gode råd. Angående lightboxen, så er det custom php-kode på templaten. Jeg vil gerne sende det til dig, hvis du er interesseret. Husk at åbne for pm. |
Sikke nogle dejlige bamser. Er persnligt lidt forelsket i Piff og Pilla de to mus. ( Ja der røg den sidste rest af mit seriøse image, men hvem kan stå for sådan nogle bløde bamsefjæs..) Jeg ved ikke så meget om magento, og som skribent er det jeg selv ser, noget med ord. Jeg kunne godt se det sjove i at bamserne blev "personliggjort" en lille smule. Ikke på build-a-bear måden, men eksempelvis kunne der være en "månedens bamse" på forsiden, måske kunne den være på tilbud, og så med en sjov lille tekst ala " Musen Piff er månedens bamse. Piff elsker ost og skinke, og at klatre på trapper. Han drømmer om at rejse til månen, da han har hørt den er lavet af grøn ost" - eller sådan noget, måske lidt mere gennemtænkt, og mindre generisk, men you get the idea :) De bamser som er den samme kunne man måske også nøjes med eet billede af,med underteksten " i flere størrelser" og så når man åbnede, kunne man se hvilke størrelser. Mange Hilsner Pernille |
Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna
Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *
jeg synes siden er godt lavet god ide også med social medier google plus på siden og twitter så man kan plusse og dele din side mere. |