Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg via Affiliate-website OG YouTube-videoer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Affiliate-Aminoer!

I forbindelse med et musik-website skal jeg producere en lang række YouTube-videoer, hvori jeg anmelder musik-udgivelser. Så vidt jeg kan se, kan det også lade sig gøre at indsætte købslinks direkte i disse videoer (til Amazon og iTunes)!?

Er det korrekt? Og i så fald, er der nogle regler for, hvornår man kan gøre dette? Skal man specifikt godkendes af YouTube? Og hvad er kriterierne? Kvaliteten af ens website, eller antal visninger på videoerne, eller hvad?

På forhånd tak for feedback!

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 17:12

Det er så vidt jeg ved tilladt at smide affiliate links i YT videoer, jeg har ihvertfald brugt det en smule.

Jeg mener dog at Amazon´s affiliate program har nogle regler, der gør at du ikke må bruge deres program direkte på YouTube. 

Btw. Det som mange gør er at de sætter noget redirect eller landingpage op.

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:29

Kasper Toxvig:

Det er så vidt jeg ved tilladt at smide affiliate links i YT videoer, jeg har ihvertfald brugt det en smule.

Jeg mener dog at Amazon´s affiliate program har nogle regler, der gør at du ikke må bruge deres program direkte på YouTube. 

Btw. Det som mange gør er at de sætter noget redirect eller landingpage op.

Tak for feedback, Kasper.

Så jeg vil formentlig skulle linke til den skriftlige anmeldelse på mit eget website i stedet for direkte til Amazon?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 17:35

Ja, vil jeg mene:) Men jeg mener dog at have hørt, at der findes en måde man kan redirecte det.

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:46

Kasper Toxvig:

Ja, vil jeg mene:) Men jeg mener dog at have hørt, at der findes en måde man kan redirecte det.

Tak for svar :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)