Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktfotograf - evt. Odense

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Jeg skal have ALLE mine billeder taget om - gøres gode, pæne og mere indbydende end de er nu. 

Jeg har selv taget billederne og fået Smartclipper til at gøre dem "pæne" - det har jeg været tilfreds med, men i takt med at jeg får nye varer, varer der udgår osv. Vil jeg gerne have taget alle billederne én gang og gjort flotte..

Prisen.. Tjaah, det drejer sig vel ca. om 50 billeder..

Jeg kan evt, pakke bilen med alle produkterne, køre til dig, skyde billederne og så de kommer tilbage redigeret.

Er det noget du kan hjælpe med? Eller kender nogle der kan..

Skulle det være i Jylland, så kører jeg gerne der over...

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Aalborg sv
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Clipping.dk Skrevet kl. 13:57

Hej Richard.

Hvis du ønsker vi skal hjælpe med produktfotograferingen, kan vi sagtens hjælpe dig :)

Du sender produkerne til os, og vi fotografere og levere dem tilbage efterfølgende - vi tager kr. 39 pr. billede inkl. redigereing til webshop.

se mere på www.Clipping.dk - siden er under opbygning, så bær over med designet :)

Har det interesse, eller har du spørgsmål, kan du maile til mig på info@clipping.dk

Venlig hilsen

Jacob Andersen

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 14:15

Clipping.dk:

Hej Richard.

Hvis du ønsker vi skal hjælpe med produktfotograferingen, kan vi sagtens hjælpe dig :)

Du sender produkerne til os, og vi fotografere og levere dem tilbage efterfølgende - vi tager kr. 39 pr. billede inkl. redigereing til webshop.

se mere på www.Clipping.dk - siden er under opbygning, så bær over med designet :)

Har det interesse, eller har du spørgsmål, kan du maile til mig på info@clipping.dk

Venlig hilsen

Jacob Andersen

Det lyder godt! Kan man køre op til jer med alle produkterne og få dem taget på én dag - derefter redigering?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Aalborg sv
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Clipping.dk Skrevet kl. 16:30

Hej...

Det nemest, er du sender dem til os - vi skal kun bruge en dag til at fotografere dem (men vi skal lige passe det ind). Jeg kan også sagtens sørge for at få GLS til at hente produkterne hos dig - så skal du bare selv sørge for at få pakket dem forsvarligt i en papkasse :) men så skal du ikke til at køre til Aalborg og bruge tid på det. Vi har en rigtig god aftale med GLS, så det koster ikke mange penge hvis vi henter dem via GLS hos dig - nemmere bliver det ikke :)

Når vi har fotografferet billederne returnere vi produkterne til dig, og får redigeret billederne - billederne har du meget hurtigt via Dropbox.

Venlig hilsen
Jacbo Andersen

Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:54

Hvis du ikke har fået løst opgaven endnu kan vi hjælpe. Se vores billeder her: www.nadal.cat

Vi er i Helsingør

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 10:16

Richard:
Det lyder godt! Kan man køre op til jer med alle produkterne og få dem taget på én dag - derefter redigering?

http://www.packshotfactory.dk har atelier i Odense og er vist konkurrencedygtige med priserne på produktbilleder Big Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)