Lige hurtigt og kort: Siden er stadig ikke helt "færdig", da der stadig mangler produkter i mange af kategorierne. Og så er siden IKKE work-safe. Og så det knap så korte.. Tilbage i sommers lavede jeg mig en hurtig webshop. Den blev nedlagt lige så hurtigt som den kom op - sikke en skuffelse. Nu er den så blevet ændret, og deltager i Affiliate DM. Jeg regner ikke med at vinde, bare jeg ender over min lillebrors side, så er jeg glad Siden kan ses her: iLingeri.dk Siden er ret langt fra mange af de andre deltagers sider, da den ikke er opsat som almindelig blog, men nærmere som en faktisk webshop. Alle produkterne er affiliate produkter. Som et twist har jeg valgt at donere 10% af alt der indtjenes. Fra salg, leads og filmviews. De 10% doneres til kræftens bekæmpelse, og vil være en permanent del af siden. Men hvad syntes I om den so far? :) |
Må skuffe dig og sige, at siden ligner en side fra 2005... Designet er meget "firkantet" og ikke så specielt. Men ellers tror jeg somend den er fin nok :)