Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på "tænd lys"-side for forældre der har mistet et barn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har lavet en side i WordPress som et lille projekt på sidelinien.

Jeg mistede min søn sidste år da han var dødfødt, og dette er sidens omdrejningspunkt.

Der er ikke rigtig noget indhold endnu men det kommer forhåbentligt efterhånden som folk i samme situation begynder at tænde lys og dele deres egen historie.

Jeg vil meget gerne høre jeres kritik af siden, og vær nu bare ærlige fra start af :)

Siden er for alle, men indtil videre kun på engelsk.

http://stillhe.re

Mvh. Lars

Mvh. Lars

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 02:10

Hej Lars

Har selv prøvet dette (at miste et barn levede i 13 timer) men prøv og kikke på http://smaaengle.dk/ dette er på dansk men jeg tror det er et område som skal holdes lokalt.

Jeg tror der skal meget mere indhold før du få trafik på sitet.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 13:47

Hej Lykkebjerg,

Tak for din feedback. Sitet er som sagt nyt og indhold er på vej, nu var det mere designet og de overordnede linier jeg gerne ville have feedback på.

Mvh. Lars

Mvh. Lars

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:17

få et godt personligt billedet op i logoet der mangler lidt personlig strøg på siden i designet

husk udnyt google viser op til 70 tegn lige nu står der maksimalt 2 ord på siden i den titlen

det er også en fordel med social medier på siden derved kan folk dele din side og likes og plusse din side med især google plus , facebook og twittter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 19:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt initiativ! Har ikke selv mistet, men kender forfærdeligt mange, der har. At kunne fortælle sin historie og læse om andres kan være meget givende.

Jeg kan godt lide siden. Som andre skriver, mangler der indhold, men det er på vej. Jeg synes dog, at du skal overveje en anden baggrund, da den nuværende leder tankerne hen imod noget boligindretning eller lign. Og så skal du have dig et logo, som måske netop viser et tændt lys sammen med navnet på siden (baggrund og logo kan jeg hjælpe med, men så skal du lige skrive en besked til mig herinde).

Derudover ville det nok give meget god mening at sørge for, at folk kan kommentere på hinandens historier derinde. Så tillad kommentarer i hvert indlæg - eller gør det op til forfatteren af hvert enkelt indlæg, om folk må skrive kommentarer.

Få også en kontaktformular på siden. 

Og en sidste ting: Jeg ved ikke, hvordan jeg personligt har det med sociale links på siden. At dele indhold på fb er én ting. Men at give et +1 eller dele en pin på Pinterest virker lidt underligt. Men det er nok mest den positive følelse ved et +1, som skaber lidt splid :)

Under alle omstændigheder: Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)