Godt initiativ! Har ikke selv mistet, men kender forfærdeligt mange, der har. At kunne fortælle sin historie og læse om andres kan være meget givende.
Jeg kan godt lide siden. Som andre skriver, mangler der indhold, men det er på vej. Jeg synes dog, at du skal overveje en anden baggrund, da den nuværende leder tankerne hen imod noget boligindretning eller lign. Og så skal du have dig et logo, som måske netop viser et tændt lys sammen med navnet på siden (baggrund og logo kan jeg hjælpe med, men så skal du lige skrive en besked til mig herinde).
Derudover ville det nok give meget god mening at sørge for, at folk kan kommentere på hinandens historier derinde. Så tillad kommentarer i hvert indlæg - eller gør det op til forfatteren af hvert enkelt indlæg, om folk må skrive kommentarer.
Få også en kontaktformular på siden.
Og en sidste ting: Jeg ved ikke, hvordan jeg personligt har det med sociale links på siden. At dele indhold på fb er én ting. Men at give et +1 eller dele en pin på Pinterest virker lidt underligt. Men det er nok mest den positive følelse ved et +1, som skaber lidt splid :)
Under alle omstændigheder: Held og lykke med projektet.