vi har lige startet ny webshop ved navn badshoppen . dk vi vil gerne høre jeres feedback på om der er noget der skrammer jeg eller gør at i ikke kunne finde på at handle der. på forhånd tak |
Ny webshop feedback
Jeg kan se at det er presta-shop cms du kører på :) det er super... Men du har altså en masse, masse, masse arbejde foran dig, før jeg ville sige at du er nogenlunde klar... :$ alene det at den skriver available når man fører musen over et produkt, er dumpet i forhold til mig... Købeknappen, top-banner, elementer i footeren, osv osv... :) de skal alle lige have en kærlig hånd synes jeg... - Også er der alle de seo specifikke punkter... :) Bliv ved... Det skal nok blive super! :) Men du er altså noget vej fra at stå med en klar side endnu... Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Det ligner en hvilken som helst anden PrestaShop, hvor der ikke har været professionel grafisk bistand på opgaven. |
Husk at holde et klart farveskema :) Jeg syntes ikke så godt om udsalgs skiltet man får i hovedet lige når man ser siden. Ellers ser det fint ud, men vil ikke gentage hvad der allerede er blevet sagt, held og lykke med siden! |
Hej, Jeg synes desværre ikke der er så meget positivt at sige, men håber du tager imod kritikken på en god måde. Jeg synes det ser meget billigt ud, og jeg ved ikke om jeg ville handle ind til mit nye badeværelse et sted der så billigt ud. Tor du skal holde dig til lyse farver og så få designet nogle bannere i lækre farver der passer ind i et farvetema. Se eksempelvis denne sammenligning med jeres side og billigvvs (ja jeg ved godt at de de største på markedet, men hvorfor ikke kigge på hvad de gør godt) Deres side har blå og grøn som gennemgående farvetema og det er behageligt at kigge på. Det virker rent og troværdigt når jeg lander på deres side - Når jeg lander på badshoppen.dk ser jeg det store gule udsalgsskilt og det passer slet ikke ind i størrelse og de andre farver. Det ligner du har googlet "udsalg" og taget det første og bedste billede :-) Du har dog taget nummer 6 fra herlevcenteret.dk) Ude til venstre har du nogle knapper skjult - hvorfor? Det er da møgirriterende at jeg ikke bare kan se hvad det er du gemmer. Faktisk gik der tid før jeg opdagede dem, så måske skal du bare skrotte dem. Det næste jeg ser er "log ind" knappen - jeg er smuttet hvis jeg skal logge ind for at handle. Fjern det fra forsiden og lav i stedet en kundeservice side hvor kunder har mulighed for at "logge ind" og se deres igangværende og tidligere bestillinger.Synes du skal udvidde den kundeservice side du har, for den er lidt sølle lige nu. Lav evt en FAQ hvor du blærer dig med din viden. Dine produktbilleder er meget sløret - man skal klikke på de for at de bliver pæne, hvilket er lidt irriterende. Du har et DK flag i toppen - hvorfor? Jeg kan ikke vælge andet jo. Fjern det hvis det er overflødigt. Kæl lidt for din produktbeskrivelser - jeg bliver slet ikke inspireret af at læse en produktbeskrivelse som denne: http://www.badshoppen.dk/handklaede-radiator/145-am-tech-tow.html Lav nogle overskrifter med fed skrift og brug punktopstilling så det er ekstremt overskueligt. Det andet er bare fnidret sammen.. Klik evt. ind her hvor vi sælger bandana og se hvordan vi laver overskuelige produktbeskrivelser! Din kurv(e) - du har 2 kurve. En hvor jeg forventer den er (oppe til højre) men du har også en ovre til venstre. Fjern da den og udnyt den plads til at sælge nogle produkter. //Peter |
Jeg har tjekket din hjemmeside ud og har samme mening som mange af de andre nævner. Der mangler en stor del før siden fanger mit syn. Arbejd videre med billeder, knapper, linkbuilding og designet på hjemmesiden. Hvis du vil have et par råd eller 2 med så kan du læse omkring at opbygge en hjemmeside med tekster, billeder, videoer, linkbuilding, seo, sociale medier og meget mere her! www.Opbygning.dk |
Se hjemmeside tips på opbygning.dk
Hej alle tusinde tak for jeres råd! Jeg har tagetdet til mig og begyndt så små, se venligst på siden igen :-) |
få cvr nummer i fodnoten på siden god ide på kontakt siden adress cvr nummer det styrker sidens troværdighed social medier også en god ide med google plus og facebook og twitter på siden derved kan man likes og plusse din side nemt |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er det altså ikke blevet meget bedre af - var det ikke en idé, du brugte tiden på at sælge og så fik professionel hjælp til dit site. Du kommer til at bruge ½ år og den vil stadig ikke være optimal. |
Enig - Du vil bruge for meget energi på din shop uden at komme ret langt. Få en professionel ind over, eller overvej om du skulle få en færdig shop hvor du blot skal sørge for indholdet. Jeg kender ikke så meget til dit shopsystem, men der er masser af gode muligheder i eks. Dandomain - Så kan du koncentrere dig om at sælge varer. |