Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Navn til ny shop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal snart have lavet en ny webshop, jeg tænkte på at finde et navn som er seo venligt.

Jeg har en del domæner som passer til nogle gode søge ord, tænkte at med det rigtige ord må det give lidt i søgeresultaterne. Men hvilke af de ord skal man vælge skal man fokusere på ord som er neutrale eller et som peger direkte mod en produktype, men med langt færre antal søgninger.

Derudover tænkte jeg om man kan bruge nogle af domæne navnene til nogle artikler på shoppen, kan man det og vil have nogen seo værdi.

jeg bruger i dag en del domæner til artikler, det var dem jeg godt ville have ins i shoppen, måske som subdomæne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03

EMD har, så vidt jeg ved, slet ikke lige så stor betydning mere, desværre :-(

Tilmeldt 2. Nov 12
Skrevet kl. 19:08

EMD, hvad betyder det?Smile

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 19:12

Hvis du kun vil sælge et specifikt produkt, som eksempelvis kageforme, så kan det være nemmere for dig at få kageforme.dk op i toppen, men så snart du har mere end et enkelt produkt ville jeg vælge noget helt andet.

Gerne et navn der er nemt at huske og brande. Det har minimal værdi i søgemaskinerne, om du bruger ordet i hjemmesidenavnet eller ej.

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:13

Du skal passe på med den nye opdatering Google har udgivet i deres algorithm. Den slår ned på folk som laver SEO direkte på deres domæne.

dvs... Hvis dit domæne er "thenpenge.dk", så vil google slå ned på din SEO hvis du køre på nøgleord som "tjen penge", "penge", og lignene. Find et fedt navn at brande ud fra :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 2. Nov 12
Skrevet kl. 19:26

Så skal jeg på helt nye tanker, vil det sige jeg helt skal undgå ord i mit domæne navn som også bruges som key words i shoppen.

Jeg har lavet en del artikel domæner. eks kageform.dk hvor jeg skriver lidt om kageforme og så linker til min shop. vil de så også blive ram af google.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:35

Felix1:

Så skal jeg på helt nye tanker, vil det sige jeg helt skal undgå ord i mit domæne navn som også bruges som key words i shoppen.

Jeg har lavet en del artikel domæner. eks kageform.dk hvor jeg skriver lidt om kageforme og så linker til min shop. vil de så også blive ram af google.

må gerne have domæne navn med key ord, men det betyder en del mindrenu

vis mange linker til med et ord , men klik , se her , kun url er hvad folk skriver meget tit , når de henviser ens side , de skriver eksempelvis ikke kun små kager

vis har kageform.dk så brug den da men forvent ikke få noget ud ad , før den begynder give lidt skal der links mod siden , desuden er det dig selv der er ejer af siden også et minus

første sats egen side lav den super godt og unikt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alex Westergaard:

Du skal passe på med den nye opdatering Google har udgivet i deres algorithm. Den slår ned på folk som laver SEO direkte på deres domæne.

dvs... Hvis dit domæne er "thenpenge.dk", så vil google slå ned på din SEO hvis du køre på nøgleord som "tjen penge", "penge", og lignene. Find et fedt navn at brande ud fra :)

Du får det til at lyde som om man bliver straffet for at bruge EMD, det tvivler jeg stærkt på. Google kommer bare til at skrue ned for virkningen. 

Til dem der er interesseret i emner kan jeg anbefale det podcast Søren Riisager og Mikael Rieck har lavet om emnet. 

Link til podcast: http://www.antphilosophy.com/sogeord-i-domaene/ 

- Alexander Larsen 

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 20:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skal du starte en webshop der sælger flere forskellige varer, for eksempel i helse afdelingen, så kunne du bare kalde det felixhelse.dk - Folk skal bare kunne huske det let!

Hvis du kun sælger fx. fluesmækker, så kan du kalde den fluesmækker.com, og her ville du kunne udnytte den fordel et EMD domæne har, og ranke den betydeligt hurtigt end du foreksempel ville kunne ranke felixhelse på fluesmækker.

Så nå vi snakker webshop der har mange varer, så skal du bare finde et navn dine fremtidige potentielle kunder NEMT og LET ville kunne huske efter de har været på din webshop en gang - Så er du sikker på at de vælger dig igen næste gang de skal købe ind!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)