overvejer at lave om på min side måske skifte til anden udbyder hvordan virker min side
Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Hej kunne jeg få en melding om hvad i syntes om siden evt ændringer
der er en del som er kopieret fra dem jeg samarbejder med
da der jævnligt kommer ændringer og jeg ikke selv kan lave det
jeg ved godt at det ikke er så godt søge mæssigt
dem der kommer på min side er der i ca 3 minutter
Svar
Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Thomas
Fra
N/A - N/A
Skrevet
11-11-2012 kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Et link ville være en fordel
Svar
Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
du siger noget
www.blik-lavenergi.dk
Svar
Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
få jeres cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på siden det ville styrke sidens troværdighed .
få gerne de social medier på siden , facebook og twitter det kan betyde en del i seo .
Svar
Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Takker Michael
jeg har overvejet facebook ogsv og har faktisk lavet noget på min egen profil men var
bange for at det ikke blev prof nok og priserne jeg har hørt var lidt høje i forhold til vor meget jeg vil invistere
lige nu
da regeringen måske i fremtiden har kostet mig en stor indvistering på solceller salg
Svar
Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
hvad med siden er den for langsom eller for tung at læse igennem
har før fået at vide at der stod meget mere end på andre sider om feks solceller
men det var i foråret
Svar
Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Sep 12
Hej Rolan Pless, jeg syntes at siden den er fin, den er ikke super hurtig men heller ikke langsom. Jeg ville selv fjerne "Advarsel!!!" som der står på forsiden, det giver ikke et særlig godt signal. Og huske at have ca. 3-4, max. 5 farver at lave din hjemmeside med, ellers kan det hurtigt blive for forvirrende.
Hilsen Lasse Nielsen.
Svar
Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Hej Lasse Nielsen
takker for responssen
havde selv tænkt om det var klogt at skrive advarsel
så må jeg se om jeg kan få gjort den hurtigere
MVH. Rolan Pless
Blik og Lavenergi
Svar