Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udvikling af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en hjemmeside som jeg skal have udviklet og jeg har haft fat i en udvikler som kunne lave det meste, men ikke hele "pakken.

Der hvor han havde problemer var med hensyn til at der skal være nogle formler på hjemmesiden som laver nogle beregninger, nærmere forstået således;

1. Brugeren skal være medlem og taster derefter nogle tal ind som der bliver beregnet på. 

2. Resultaterne er så enten gode eller knap så gode i forhold til nogle værdier som jeg allerede har bestemt på forhånd og skal generere en kommentar ud fra dette.

dvs. et godt resultat og en kommentar kommer frem som fortæller brugeren at det går godt.

Eller en "knap så god kommentar" om hvordan brugeren har mulighed for at forbedre sig.

3. Tallene skal så gemmes så at brugeren har mulighed for at se udviklingen over tid.

Det er helt grundlæggende det han ikke havde mulighed for at lave, er der nogen som kan eller kender nogen som kan lave det ?

Jeg har overvejet at lægge det ind på freelancer, men da jeg har hørt en del om manglende seriøsitet derinde så prøver jeg her først :)
Inputs om erfaringer med freelancer er selvfølgelig også meget velkomne :)

God søndag derude ! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:08

Det ville være en stor fordel, hvis du fortalte hvilket cms system hjemmesiden er udviklet i.

Tilmeldt 20. Feb 08
Skrevet kl. 11:09

Hjemmesiden er ikke udviklet endnu ... så det er hele hjemmesiden som skal udvikles og dermed også muligt at vælge det system som passer bedst til.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:16

Hvis det er en standard cms hjemmeside med den optalte funktion, kan jeg lave en løsning i Drupal 7 til 9.999 kr. inkl. moms, webhotel og telefonsupport.

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 11:20

Hej Thyregod,

Den del sin din udvikler ikke kan håndtere, lyder som du selv siger, som en helt basal ting. Hvis tallene allerede er indtastet i en formular eller andetsteds i systemet, så er det jo blot, at lave udredningen ud fra din formel.

Men bare lige for at forstå det korrekt - det du efterspørger, er det en som kun kan hjælpe med selve udregningsdelen eller søger du nogen som kan varetage hele udviklingen af sitet?

Tilmeldt 20. Feb 08
Skrevet kl. 11:35

Hej Karsten ..

Jeg kigger lige din side igennem og ser hvad jeg ellers får af inputs og så synes jeg at vi skal snakkes ved om nærmere detaljer om projektet:

mrsam
Jeg formoder at det er nemmest at det er hele udviklingen bliver lavet samlet, så det er det jeg efterlyser. 

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 12:35

Thyregod:
Jeg formoder at det er nemmest at det er hele udviklingen bliver lavet samlet, så det er det jeg efterlyser. 

Skal jeg hjemmesiden
ellers kunne noget specielt?
Skal du kunne oprette/rette sider selv?
Skal det være unikt design, eller et template?

Beskriv hele hjemmesiden ned i mindste detalje, så får du flere seriøse bud og ender ikke med nogle overraskelser. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06

Hej

Det kan jeg godt hjælpe dig med. Send venligst flere oplysninger,

eller kontakt mig på Skype thomthej

mvh

Thomas

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)