|
Bertil Boisen:Her er mit udkast jeg har strikket hurtigt sammen
Respekt, det fanme flot lavet.
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Respekt, det fanme flot lavet. |
Tak for rosen d'herrer :-) Der er selvfølgelig stadig en masse arbejde i det, men det giver da et indtryk af hvad jeg havde tænkt. Hav en god dag. Mvh. Bertil Boisen. |
Enig |
|
Hej Hakan, Har du sat dig lidt ind i hvilke signaler du sender ved at have et "råt" "street" logo til en juicebar? - Du fanger helt sikkert NOGEN med det, dog kan jeg ikke tro at det er nok til at holde juicebaren kørende. Fejlen mange laver er at de faktisk har et produkt som kan ramme en sindsygt bred målgruppe, men i stedet for at sigte stort og gå efter at overtage hele markedet, så kigger de på hvilke målgrupper de NUVÆRENDE butikker IKKE fanger, og går så efter at fange de/den målgruppe. Det resulterer i at man maksimalt kan fange dem som der ikke gider de andre steder. Og nu er juicebar/kaffebar ret populært blandt unge, så om der i realiteten ER en målgruppe tilbage, som du kan fange ved at lave noget "street og cool" tvivler jeg stærkt på. :-) Ps. Unge gider ikke det som er lavet "ungt og cool"... De vil hellere føle sig voksne og sofistikerede, så ved at du får lavet noget der ser street og cool ud, indsnevres din målgruppe til 14 år og ned efter, da man som barn/ung hele tiden går efter at virke et "trin" ældre. Og så kan du så spørge dig selv om hvor mange 14 årige og nedefter der kunne finde på at gå på juicebar ;-) Husk: Det er ikke for at slå dig oven i hovedet og sige "det går aldrig" "det dur ikke", det er KUN for at hjælpe dig til at få åbnet noget du rent faktisk kan få succes med. Syntes du bør overveje et mere neutralt, rent og lækkert logo. Det vil fange en langt breddere kundekreds, og kan sågar hente kunder fra de nuværende juicebarer. Mvh. Bertil Boisen. |
Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk
Her er en version med lidt farve på. ("Reglen" hedder at et logo SKAL kunne fungere uden farver) - derfor er de første prøver jeg laver altid uden farver :-) |
Den første du lavede havde alt... den sad i skabet og hvis (en) modtager ikke kan se idéen i den, sker det sikkert aldrig. Du har gjort god reklame for dig selv, pøj pøj fremover. |