Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugbar kritik ønskes på webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer Smile

Nu, efter laaang pusletid er vi ved at være klar til at få respons på vores webshop.

Vi vil gerne om I vil klikke lidt rundt, og ligge en ordre - I bestemmer selv hvilket navn og adresse I vil bruge.

I må meget gerne gå helt til betaling - ePay modulet er sat op til test!

Vi vil meget gerne have kommentarer på hvordan vi kan forbedre oplevelsen, og om der er nogle steder hvor du bliver "irriteret" eller synes der opstår en fejl. Det eneste vi er helt klar over er at i produktoversigten mangler der de små korte beskrivelser - det er skide irriterende, men der er skrevet nogle gode beskrivelser til alle KONG produkter - disse må I meget gerne se på. Vi søger råd og hjælp til det med de manglende beskrivelser.

Sidst, men ikke mindst kommer her linket: http://vestjyskdyremagasin.dk

Vi håber på en masse god kritik! Smile

Mvh. Karina og de andre hos Vestjysk Dyremagasin

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 22:39
Hej!

Rigtig flot webshop. Jeg synes at i skal gøre sådan at når man lægger en vare i kurven skal man hoppe hen til vis kurv siden, hvor man så har mulighed for at klikke sig tilbage!

Mange hilsner
Mads Herlev
Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:50

Hej

Har kun surfet hurtigt rundt:

Der mangler helt klart varer, men det er I vel klar over? Jeg ville skjule tomme kategorier, indtil der kommer nogle varer.

Siden loader ret langsomt, jeg kan se, den er hostet hos Meebox, der som regel kører OK, men indenfor de seneste måneder, har deres alm. webhoteller og PrestaShop ikke kørt for godt.

Køb One Page Check Out - standard PrestaShop, og specielt i 5-trins udgaven hægter kunderne af (og specielt når I ikke engang har fjernet Hr., Fru og fødselsdag)

Designmæssigt synes jeg siden er pæn og overskuelig, men topbjælken er for bred i forhold til resten af designet.

Logoet er svært at læse, og det samme gælder grafikken til gratis fragt osv.

Skrifttyper på sitet er forskellige

Jeg kan kun kontakte jer, hvis jeg kopierer mailadressen ind i en e-mailklient - aktiver kontaktformularen.

Betalingslogoer bør lede til en side om sikker betaling.

Logoer til Gratis Fragt, Hurtig levering, Sikker betaling peger ikke rigtigt og er kun billeder ikke tekstlinks.

Jeg er ikke sikker på, at jeres shop's varer egner sig til at optjene point - jeg optjener 8 point ved at købe en line til kr. 219,- jeg tænker, der går laaang tid, før jeg kan købe noget for point hos jer?

Fjern sammenlign-funktionen, den er slet ikke relevant for jeres type af varer.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 23:16

Mads Herlev:
Hej!

Rigtig flot webshop. Jeg synes at i skal gøre sådan at når man lægger en vare i kurven skal man hoppe hen til vis kurv siden, hvor man så har mulighed for at klikke sig tilbage!

Mange hilsner
Mads Herlev

Hej Mads,
Tak for dit input Smile

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 23:19

Presta:

Hej

Har kun surfet hurtigt rundt:

Der mangler helt klart varer, men det er I vel klar over? Jeg ville skjule tomme kategorier, indtil der kommer nogle varer.

Siden loader ret langsomt, jeg kan se, den er hostet hos Meebox, der som regel kører OK, men indenfor de seneste måneder, har deres alm. webhoteller og PrestaShop ikke kørt for godt.

Køb One Page Check Out - standard PrestaShop, og specielt i 5-trins udgaven hægter kunderne af (og specielt når I ikke engang har fjernet Hr., Fru og fødselsdag)

Designmæssigt synes jeg siden er pæn og overskuelig, men topbjælken er for bred i forhold til resten af designet.

Logoet er svært at læse, og det samme gælder grafikken til gratis fragt osv.

Skrifttyper på sitet er forskellige

Jeg kan kun kontakte jer, hvis jeg kopierer mailadressen ind i en e-mailklient - aktiver kontaktformularen.

Betalingslogoer bør lede til en side om sikker betaling.

Logoer til Gratis Fragt, Hurtig levering, Sikker betaling peger ikke rigtigt og er kun billeder ikke tekstlinks.

Jeg er ikke sikker på, at jeres shop's varer egner sig til at optjene point - jeg optjener 8 point ved at købe en line til kr. 219,- jeg tænker, der går laaang tid, før jeg kan købe noget for point hos jer?

Fjern sammenlign-funktionen, den er slet ikke relevant for jeres type af varer.

Mange tak for al feedbacken Smile

Er One Site Checkout så vigtig?

På min er der ikke hr/fru og fødselsdagsdato - så det lyder lidt mærkeligt Sad

Jeg kan godt se at vi mangler en kontakt side - den må vi hellere få kigget på Smile

De øvrige råd du skriver er taget til efterretning Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:19

få flere vare på siden gerne 10.000 vis så kan man hurtigt op tjene point lige nu , afskrækker det salget når der er så lidt vare på webshoppen , så tænker jeg det kan sikkert købes billigere et andet sted , jeg behøver ikke disse her point  , tænker jeg .

få lavet en side med en kontakt side med en kontakt formular derved er det lettere at kontakte dig .

vedr om jer siden , lav der en google maps derved kan man let se hvor man kan afhente sine vare som der står på siden , skriv også gerne hvilken busser der er nærmest og gå afstand fra dem , det vil være en stor service skrive det på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 13:00

Mikael christiansen:

få flere vare på siden gerne 10.000 vis så kan man hurtigt op tjene point lige nu , afskrækker det salget når der er så lidt vare på webshoppen , så tænker jeg det kan sikkert købes billigere et andet sted , jeg behøver ikke disse her point  , tænker jeg .

få lavet en side med en kontakt side med en kontakt formular derved er det lettere at kontakte dig .

vedr om jer siden , lav der en google maps derved kan man let se hvor man kan afhente sine vare som der står på siden , skriv også gerne hvilken busser der er nærmest og gå afstand fra dem , det vil være en stor service skrive det på siden

Tak for responsen Smile
Vi skal i næste uge i studiet og tage produkt billeder, så der regner vi med vi får en masse gode billeder vi kan tage med.
Google Maps kunne måske være interessant, men vi har ikke en fysisk butik, men vi nævner i vores betingelser muligheden for at man kan afhente ved aftale.
Jeg troede faktisk at pointene ville opmuntre, vi kan hurtigt blive enige om at der nok skal ændres lidt på hvor meget et point af værd, den står endnu på standard indstillingen. De endelige priser er yderst konkurrence dygtige, i forhold til både butikker og net konkurrenter Smile

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 13:01

Et lille opråb! Der var været 112 inde og se debatten, men "kun" tre som har taget sig tiden til at hjælpe - vil I andre ikke nok hjælpe til også? Smile

Vi har brug for al den kritik vi kan få, både positiv som negativ!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:17

Hej.

OK når du nu selv ber om det. Jeres webshop navn ?. Det lyder som et blad man finder i venteværelset hos Dyrlægen.

Det skulle nok have været kortere. Og der er absolut ingen grund til at skrive Vestjysk i det. Man tror jo at det kun er Vestjyder der kan handle hos jer.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 13:33

Hej Karina,

Du må ikke opfatte nedenstående som et surt opstød, men som brugbar kritik.

1) Når jeg lander på jeres forside, slår det mig umiddelbart ikke, at det er en webshop, jeg lige er landet på(før jeg scroller ned og ser nogle produkter). Hvordan i kan ændre det, har jeg umiddelbart ikke lige nogen gode ideer til. Men jeg synes ikke det fremstår som en ret seriøs og professionel hjemmeside/webshop, og det afspejler sig af min mangel på tryghed, ved at være på siden.

2) Hvordan kommer man i kontakt med jer? - En god ide er at få lavet en kontaktformular.

3) Generelt er grafikken på siden ikke lige mig. Det er selvfølgelig en smagssag, men jeg vil dog alligevel anbefale, at du går på udkig efter et nyt logo.

4) Oversigten over slides, hvor man kan skifte mellem dem, er ikke sat ordentligt op tror jeg. I hvert fald passer tallene ikke med prikkerne. (vist på billedet herunder)

5) Jeg synes i skulle bytte om på det fokus der er på knappen "læs mere" og den lille knap med en kurv og et '+'. Jeg får mere lyst til at trykke på 'læs mere' end på den med at tilføje til kurv, hvilket ikke er optimalt.

6) Footeren kunne man også give et mere seriøst og professionelt udtryk.

7) Når jeg har tilføjet et dejligt produkt til kurven, så har jeg to muligheder - to knapper der kan trykkes på. "Kurv" og "Kasse". Når jeg trykker på "kurv" sker der simpelthen ingenting.

8) Fjern/deaktiver tomme kategorier.

9) Når jeg går ind i en af kategorierne og ser oversigten med jeres produkter, bliver jeg lidt forvirret.

Først og fremmest kan man se noget tekst under forstørrelsesglasset, som er skåret væk.

Jeg bliver lidt forvirret af de to billeder, da det for mig ikke fremgår helt tydeligt, hvad de betyder. Bevares, en kurv med et '+' på, kan jeg måske godt regne ud, men et forstørrelsesglas forbinder jeg med at få forstørret noget. Jeg ville måske erstatte de to billeder med to knapper. En "Læs mere" og en "Læg i kurv", hvor den sidstnævnte fremhæves med en lækker call-2-action knap.

Selve produktsiderne, altså når man er inde på et produkt og læser mere om det, kan jeg super godt lide! Lækkert med video og at man kan dele produktet på de sociale medier! :)

Jeg håber du kan bruge det til noget :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)