Hej allesammen, Jeg har en ide men har ikke selv tid til at sætte den i værk. Jeg vil selvfølgelig godt have en andet i foretagenet da jeg tror på ideen. Alternativt kan jeg sælge ideen til en der mener han/hun kan gøre den til en succes. Jeg er dog ikke helt sikker på hvordan jeg får det gjort uden at jeg giver ideen væk gratis. Ved udemærket godt at jeg kan lave alle mulige aftaler men hvis der er en der "låner" ideen alligevel så skal man bruge en masse energi på at få sin ret................ Derfor søger jeg en måde hvor man kan finde en dedikeret iværksætter til at komme igang blot ved at nævne at konceptet drejer sig om at holde børnefødselsdagen udenfor hjemmet. Hvad synes i man skal gøre? Tage et depositum på 10.000 kr så jeg kun får seriøse henvendelser eller andre gode ideer? Har selvfølgelig spurgt Google om det findes i DK og det gør det ikke iflg den kloge maskine. Glæder mig til at høre fra jer. |
Underskriv en NDA men evt. Interesseret, det er helt normalt!
Jeg bor selv i Monaco hvor der er børnefødselsdage mindst hver 14 dag blandt venner, synes det lyder spænende, kan du afslører lidt mere