Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.JobAsap.dk - feedback på hjemmeside ønskes !

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 6. Jul 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Stregportraet.dk Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Uha jeg vil gerne være ærlig for dte tro jeg du har mere brug for. Siden som jo en en 123hjemmeside ligerner noget hr. og fru. jensen har lavet for at fortælle om deres tur til hartzen. Det får dne desværre til at se meget uprofessionel ud. Som en andne har skrveet. Køb et webhotel og få en ordentlig hosting og så fat i nogle fine wordpress skabeloner. Det koster under 300 kr. om året.

Held og lykke med det.

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:05

Hej alle aminoer,

Tak for alle jeres svar, de giver virkelig værdi og stof til eftertanke !

Jeg vil nu arbejde videre på at optimere min hjemmeside i en anden skabelon og finde hosting.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 10:42

Hvis du går WordPress vejen kan du prøve at tage et kig på Genesis frameworket, så får du en SEO venlig hjemmeside, gode features og et flot tema med i købet. Koster pt. $79.95 http://www.studiopress.com/themes

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 11:16

Jeg tror allerede det er nævnt et par gange, men din side lider en hel del under, at være en skabelon fra 123hjemmeside.dk. Tiltrods for at indholdet i dine tekster som sådan er ok, så ender man aldrig helt med, at danne sig et seriøst og professionelt indtryk af hjemmesiden.

Det flagrer lidt for meget med farverne og helt generelt savner jeg en lidt mere strømlignet og ensartet opsætning af tekst på dine undersider.

Det ser ud til at du har gjort dig nogle gode tanker omkring selve konceptet og indholdet, så jeg tror bestemt du kan komme et stort skridt videre ved feks. at installere Wordpress med et simpelt og ligetil tema.

Held og lykke med projektet! :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:05

ganske enkelt få en ny hjemmeside,123 hjemmeside med logoet få en gratis hjemmeside , det ligner meste en familie hjemmeside ikke et sted der er informationer at hente

købt et 10 kroners webhotel hos meebox.net og få en flot  wordpress op på det webhotel , det ville klart sælge siden bedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 109
Fra  HoneyWeb Skrevet kl. 21:47

Som andre siger vil en hjemmeside i et andet CMS end 123hjemmesider virke mere professionelt. Du er velkommen til at skrive til mig, jeg vil gerne hjælpe. Det er super nemt at komme i gang med og jeg kan give dig en god start.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)