Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er disse domævne gode til seo / adsense

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 04:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Et familiemedlem og undertegnede ar sammen har købt følgende domæner for at lave hjemmesider med adsense. 

Ingen af os har prøvet dette før, så er lidt på bar bund om dette er "gode domæner eller ej, men tror det er det. Vil dog gerne have nogle andres meninger.

Alle siderne bliver reelle sider, ikke noget 1-2 siders mikro halløj, der kommer til at rangere elendigt (tror jeg), men 20-30 sider med text/video osv pr site.

Jeg er interesseret i at vide om i tror dette er noget folk vil søge på (siderne bliver på engelsk).

+ har hørt noget om et program der kan finde super keywords til div ord/sider.. Nogle der kender dette..

Domæner er som følger.

expat television com -

en online side hvor expats kan se youtubfilm, live tv, osv.. + adsense

loose 50 pounds com -

oplysningssite om vægttab, før og efter galleri, videoer/dokumentarer med gode råd om sund livsstil, ebøger til salg  adsense

life in thailand net  -

oplysningssite om thailand (korruption, turisme, top 10 sites osv..), lille blog, ebøger til salg + adsense

home made springrolls com  -

opskrifter, artikler om asiatisk mad, ebøger til salg + adsense

fine red wine net  -  

oplysningssite om fine vine, vinsmagning, "top 10" alt mulig artikler, og ebøger til salg + adsense

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 04:42

Det egentlig lidt lige meget hvad du kalder dem, bare lad dem vær' med at se spammy ud som for eksempel hehe-det-spammy.dk

I kan få en fordel med et EMD domæne som for eksempel gulcykel.d, hvis I vil ranke på gul cykel

Det sagt, så er der overhoved søgninger på loose 50 pounds, expat television?

Så ville det måske være en fordel at kalde det noget folk faktisk kan huske efter de har besøgt jeres side 1 gang. 

Tilmeldt 20. Oct 12
Skrevet kl. 04:55

Hej,

Efter hvad jeg har læst er det bedst at sate på domæne navne som du ville søge ordret efter i google, ex "fine red wine" hvis du vil vide noget om det specifikke emne.. 

Pga det er den præcise term, skulle det hjælpe i forhold til at komme til top på rangstien for den sætning.

Ang om der er nogen søgninger på div ord, så ja, det er der. Og jeg har læst at i adsense sites er det bedst at satse på sites der ikke er så meget konkurrence på, altså niche sider, da de nemmere kommer på side 1, da der jo er kun er ca 2% der på en gennemsnitlig søgning der går over på side 2 hos google.

Ps:

Nu håber jeg ikke jeg lyder som komplet idiot, da dit brugernavn jo er seofreak ;-)

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 05:02

Der er 16 søgninger på expat television og 28 på loose 50 pounds

Tilmeldt 20. Oct 12
Skrevet kl. 05:04

Hvor har du fundet de oplysninger ?

Kan du ikke smide et link her, tak.

Jeg har nogle helt andre meget højere tal .. .. 

Og oddsene er jo nok, desværre, at på dette område er du klogere end mig..

Tilmeldt 20. Oct 12
Skrevet kl. 05:08

google adwords kan jeg se at det er fordi jeg ikke havde klikket på excact, men bare "normal". der er 36 søgninger. Så burde jeg nok kunne ramme side et, ret hurtigt haha

Kan iøvrigt se at emd domæner kun bliver påvirket hvis det er sider af ringe kvalitet, som jeg tager som udtryk for spamsider, få siders sites, og ikke "store" sites med 30+ siter med relevant indhold. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:52

Som du kan se på det følgende billede, så er der ikke mange besøgende på de nævnte søgefraser. Det søgeord med flest antal søgninger er "Life in thailand", men stadig kun omkring 140 månedlige søgninger. En tommelfingerregel er at gå efter keywords med minimum 500 lokale, eksakte, månedlige søgninger.

Hvis du er interesseret i at finde bedre keywords, så kan jeg anbefale dig at kigge nærmere på følgende video guide, hvor du bliver guidet igennem hele processen, i opstartsfasen med en Adsense side - Total Adsense Guide 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)