Jeg er med på ideen om at lægge bloggen ud på eget domæne. Det giver dig også bedre muligheder for at kombinerer den med din forretning, hvis du går efter 600 besøgene på bloggen dagligt ville det jo være fedt at kunne sende disse videre til din egen hjemmeside, i stedet for at de fedter rundt på bloggers delight. At have din egen blog vil også give gode muligheder for at starte med at få et følge af folk som følger dig, enten på bloggen, via rss, som abonnerer på nyhedsbrev osv, derved vil du have en optimal platform til at kommunikerer med folk når du launcher produktet, når du lancerer nye designs osv...
Så køb et domæne, smid wordpress på, find et lækkert tema og så er du kørende. Støder du på problemer kan du bare søger efter svaret herinde, aminos brugere har vist installeret nok wordpress blogs til at kunne løse sådan ca alle problemer.
Jeg synes, at det er rigtig fornuftigt, at du har besluttet dig for at få dit eget .dk domæne. Det vil sikkert få dig til at fremstå mere seriøs. Jeg vil gerne følge dig på din blog.
Hey Kiranan - Med henhold til hvorvidt du kan flytte dine indlæg over på den nye side, er svaret ja. Bare kopier teksten fra dine indlæg på din nuværende blog, og indsæt den i indlæggene på din nye blog ;)