Hej aminoer. Jeg har i dag åbnet op for en blog, hvor jeg vil blogge dagligt. Hvad vil jeg blogge om? Jeg har startet et tøjmærke i en tidlig alder, hvor jeg vil blogge omkring, hvad jeg laver i selve firmaet, men også mit liv ved siden af. Hermed kan jeg give andre unge et indblik i, hvordan det er at være en ung iværksætter. Dette vil måske motivere unge til at starte deres egen virksomhed. Da jeg trods alt har startet et tøjmærke op, vil det helt sikkert skabe mere opmærksomhed. Hvorfor laver jeg et indlæg herinde? Med håb og opbakning omkring bloggen forsøger jeg at lade jeg blive inspireret af min idé. Jeg er meget åben overfor kritik til selve bloggen, som jeg kan bruge fremadrettet. Bloggen hedder: http://kiranan.bloggersdelight.dk Hvad er målet? Da jeg har oprettet min blog på bloggersdelight, vil jeg naturligvis forsøge at nå de antal besøgende man skal have for at gratis komme ind under deres bloggere. Dermed vil jeg blive betalt for denne blog. Samtidig er det også et mål at få andre unge i gang med at starte virksomheder. Jeg håber på at få feedback på ideen! Mvh. Kiranan Vijayakanthan |
vedr komme op som betalt blog tror jeg ikke så svært , da de andre meste ligner ferie blogs og hvad de fortager sig i daglige dagen , altså ikke bloggen omkring et stort emme mode , fitness med mere og er en poplær personlighed
jeg ved ikke om det er den bedste indtægt , der er også andre måder og måske bedre kommer bredt ud til et publikum adsense og andre links er jo også betalt og egen webhotel og eget domæne vil uden tvivl nå ud til et endnu større publikum ,end din blogs ville gøre