Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog: Om at være iværksætter

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har i dag åbnet op for en blog, hvor jeg vil blogge dagligt. 

Hvad vil jeg blogge om?

Jeg har startet et tøjmærke i en tidlig alder, hvor jeg vil blogge omkring, hvad jeg laver i selve firmaet, men også mit liv ved siden af. Hermed kan jeg give andre unge et indblik i, hvordan det er at være en ung iværksætter. Dette vil måske motivere unge til at starte deres egen virksomhed. Da jeg trods alt har startet et tøjmærke op, vil det helt sikkert skabe mere opmærksomhed.

Hvorfor laver jeg et indlæg herinde?

Med håb og opbakning omkring bloggen forsøger jeg at lade jeg blive inspireret af min idé. Jeg er meget åben overfor kritik til selve bloggen, som jeg kan bruge fremadrettet. 

Bloggen hedder: http://kiranan.bloggersdelight.dk 

Hvad er målet?

Da jeg har oprettet min blog på bloggersdelight, vil jeg naturligvis forsøge at nå de antal besøgende man skal have for at gratis komme ind under deres bloggere. Dermed vil jeg blive betalt for denne blog. Samtidig er det også et mål at få andre unge i gang med at starte virksomheder.

Jeg håber på at få feedback på ideen!

Mvh.

Kiranan Vijayakanthan
Relaxx Clothing 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:20

vedr komme op som betalt blog tror jeg ikke så svært , da de andre meste ligner ferie blogs og hvad de fortager sig i daglige dagen , altså ikke bloggen omkring et stort emme mode , fitness med mere og er en poplær personlighed

jeg ved ikke om det er den bedste indtægt , der er også andre måder og måske bedre kommer bredt ud til et publikum adsense og andre links er jo også betalt og egen webhotel og eget domæne vil uden tvivl nå ud til et endnu større publikum ,end din blogs ville gøre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 11:11

Jeg laver det af ren interesse, så andre unge kan følge med i, hvad en ung iværksætter laver i sin hverdag. Målet ville bare være nå mange læsere. Selvfølgelig er det ikke pengene, jeg stræber efter i min blog, da jeg trods alt kører virksomheden ved siden af.

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 20:58

Hej Kiranan :-) Spændende projekter - både dit tøjmærke og din blog. Jeg vil helt klart fortsat følge dig på din blog, og hvis jeg skulle komme med en enkel lille kritik til den, skulle det være de mange reklamer imellem indlæggene. De er, for mig, lidt frustrerende, forvirrende og distraherende. 
Men ellers fed blog :-)!!

Mvh. Mads. 

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 21:03

Hej Mads!

Super lækkert at høre noget feedback på siden. Jeg kan desværre ikke styre reklamerne, da det er bloggersdelight, som har lagt dem ind. Jeg stræber efter 600 visninger om dagen, så jeg kan blive premien, hvilket betyder, at jeg ar mulighed for at fjerne dem alle! 

Jeg takker mange gange!

Mvh.

Kiranan Vijayakanthan

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 21:46

Kunne det så ikke svare dig lidt bedre, at smide 45 kr. for et domæne, og så selv styre det?

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:05

Cool!

Den vil jeg gerne læse med på :-)

Men som de andre siger, så overvej at få den på eget domæne. Så kan du styre flere ting, og så er du mere fremtidssikret :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 08:14

Kunne faktisk godt være, men jeg laver den af ren interesse. Ser lige på det! :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 08:15

Lyder dejligt!

- Jeg vil kigge på et domæne! :-)

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 08:56

Hej Kiranan,

Jeg synes det er en rigtig god ide..!

Vi har som samfund behov for mange unge iværksættere, og det kan aldrig skade at en blog som din bidrager til dette formål.

Så jeg vil helt sikkert følge med i din blog :-)

Thumbs up!

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)