Jeg søger efter affilate programmer som har elektronicbutikker som ekspert, elgiganten, fona og hvad der ellers findes af disse elektronic butikker som også anvender netbutikker. Jeg har lidt på fornemmelse det kræver en speciel aftaler for at få fat i de her firmaer. Jeg har en ide jeg vil se om kan lykkedes med lidt arbejde, men som sagt er de store elektronik butikker vigtige, så findes de i nogen affilate programmer hvis ikke hvordan er min chancer så for at få fat i dem? |
Jeg ved at tradedoubler har engang hat disse (tilbage i 2010), og næste gang jeg var derinde var alle væk.. De havde vidst 2 af de "store" kæder. Men ellers kan du finde produkterne sådan lidt hist og her, hvis nu det er deeplinking produkter. F.eks. har tradedoubler pixmania som også er en rigtigt god elektronikbutik, lidt ala elgiganten - samme udvalg. Så har tradedoubler også Gearspot.dk der omhandler mobiltelefoner, samt Coolshop.dk som der (som du nok ved) omhandler spil og gadgets.
Partner-ads har også et par fine syntes jeg. MM-Vision der især sælger bærbare, stationære og software. Olsen IT ApS, som der sælger alt muligt teknologi-gøjl. mus, headset, netkabler, kameraer, usb-nøgler, printere og jeg skal komme efter dig skal jeg. Der er også andre, mere niche præget som kabelmix, printerpatroner og webdanes - som du nok kender, hvis du er "gamer" ;-)
Hos NetBooster (Guava) har de en kampagne fra LEASY - men er ikke sikker på, om dine brugere SKAL optage lån, før du får provision. Det ser lidt mystisk ud, men det må du jo høre dem om hos netbooster - deeplinking er i hvertfald en mulighed :o)
Mulighederne er rige, for at finde de enkelte produkter som netop elgiganten, ekspert, fona osv. tilbyder - det er desværre bare ikke under de kendte "mærker".
Med venlig hilsen