Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress Udvikling Firma - Hvad skal det hedde?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

René Sejling:

Godt spørgsmål Thomas. Det vil jeg også gerne have. Og hvad ville du vælge som alternativ?

Der er masser af alternativer når vi taler CMS´er, men det er jeg ikke den rigtige til at rådgive om.

Vi arbejder med WordPress året rundt, det meste af vores tid, så vi kender til alt det som WordPress er godt til. Når der er noget vi vurderer WordPress ikke vil være optimalt til, afslår vi opgaven. Derfor ved jeg ikke hvordan de opgaver vi afslår bliver løst, og hvilke CMS´er der vælges.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 15:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De løsninger jeg har lavet har WordPress fint kunne bruges til, med mindre det har været en stor webshop

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:29

René Sejling:

De løsninger jeg har lavet har WordPress fint kunne bruges til, med mindre det har været en stor webshop. 

Ja men det ændrer ikke på at WP ikke nødvendigvis er godt til alle opgaver.

Men der er bestemt mange opgaver hvor WP er rigtigt godt. Vi har lige nu et tilbud ude på en stor løsning, til nogen der ønsker at gå væk fra sitecore, fordi det er grotesk dyrt i licenser, og fordi brugerne ikke kan finde ud af at bruge det.

De har bl.a. en masse underafdelinger, og her er planen at lave en WP multiste, med en del custompost types og bl.a. vores eget arrangement-plugin.

Det er et godt eksempel på en løsning hvor både hovedkontor og afdelinger vil vinde utroligt meget ved at gå væk fra sitecore, og komme over på WP.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 08:47

Thomas. Det kanså godt ske, jeg har måske bare ikke lavet store nok løsninger til at WordPress ikke har kunnet bruges endnu. Har selv prøvet Sitecore engang, og det var umuligt at finde ud af synes jeg, som din kunde selv har erfaret.

Lyder som en spændende opgave. :)

Fra Tranekær
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:55

Kan man bruge wordpress som et forum med profiler og kommentarsystemer? Hvor brugere har deres egne profiler?

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 11:17

Ja det kan man sagtens. WordPress har et rigtigt bruger system indbygget. Du kan få diverse forum plugins til WordPress også. De er dog ikke helt så gode som vBulletin osv, men det virker. Jeg plejer at bruge et der hedder Mingle. 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:20

I chose the name:

Your Virtual Ninja

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)