Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du gætte hvad vi laver?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for din feedback. Det kigger vi også på, jeg tror godt vi kan udelukke at siden ikke kører langsomt grundet for mange besøgende:-)

Go' weekend

/Martin

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:31

Super fede reference videoer. Jeres egen er jo ret småkedelig i forhold til dem. Måske I skulle lave en mere personlig video om jeres egen virksomhed.

Jeg går selv og overvejer at få lavet en video til et site jeg arbejder på, for at give sitet et mere personligt præg, og give besøgende lidt indsigt og sætte ansigter på dem der står bag. Så jeg kan sagtens se potentialet.

Priserne virker ganske okay, hvis resultatet er på niveau med reference videoerne. Måske endda lave, tænker jeg.

Jeg er ikke helt sikker på om websitet overbeviser mig. Den virker lidt anonym, og den overbeviser mig måske ikke 100% om, at det er jer jeg skal vælge, hvis jeg ikke kender jer i forvejen.

Mvh Carsten

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Skrevet kl. 18:45

Hej Carsten

Tak for din kritik. 

Du har fuldstændig ret, vi skal helt klart have vores egen video. 

Det er et projekt som har udviklet sig løbende, da flere og flere henvendte sig til os. Senest har vi produceret for Mash og Umami. Ville det give mere trykhed at ligge de videoer på siden tænker du? 

Jeg er glad for at du er ærlig, så vi kan konvertere besøgende bedre til kunder. Hvordan kan jeg overbevise dig om at vi gerne vil samarbejde med dig?

/Martin

Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 02:10

I skulle lave en specifik faq side, og en kundeservice side med alt information om jer, spørgsmål osv.. 

Ud over det, syntes jeg jeres priser er sindssygt høje!!! (Råt for usødet ik?)

Kan huske der var en fyr herind der fik lavet den fedeste 30 sek prof introduktionvideo på fiverr.com for 5usd og den ser federe ud end den i har på forsiden! Spørgsmålet, må nødvendigvis være, hvorfor skulle noget betale jer 12xxx,- for 2 minutter video, hvis jeg kan få det samme for 20usd ?

Når det er sagt, loadede din side side på min pc pænt hurtigt. Ingen problemer!

Updaterer lige mit indlæg, da jeg lige gik i dybden med jeres reference videoer ;-)

Stadigvæk dyrt, og jeg ville aldrig betale den pris. Selv om det selvfølgelig er med fotograf osv (går jeg ud fra..) ville jeg personligt syntes det er en service der er kr4999,- værd, ikke 12xxx+ ..

Men pæne videoer..

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 03:35

Martin:
Jeg er glad for at du er ærlig, så vi kan konvertere besøgende bedre til kunder. Hvordan kan jeg overbevise dig om at vi gerne vil samarbejde med dig?

Mit største problem med siden er, at I foreslår en løsning uden helt klart og tydeligt skabe et behov. Jo, jeg er nok kommet til jeres site fordi jeg har overvejet en video, men I kan gøre meget mere for virkelig at skabe et behov hos mig. Vis eksempler på hvor jeg kan bruge videoen. Vis eksempler på websites hvor der ligger videoer på forsiden, om os siden, produktsider, youtube etc. Vis at de kan bruges på messer, i præsentationer, infostande etc. Kort sagt, fortæl mig ALLE de fantastiske muligheder jeg har for at bruge den video jeg kan få lavet hos jer.

Dernæst er siden om jer meget tynd. Det der trækker det hele op, er jeres referencer. Brug eks. en af dem og vis billeder fra de forskellige processer. Billeder af story boards, jer i marken når i optager, redigering og det endelige resultat integreret i et website. Jeg mangler måske lidt at i overbeviser mig om, at i er super professionelle. Det viser jeres referencer jo at i er, men giv mig et indtryk af, at i er superfede at arbejde sammen med.

mvh Carsten

Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 03:52

Evt kunne i jo lave en af de der, (undskyld kender ikke det rigtige ord), personer på gennemsigtig baggrund der popper op på forsiden og snakker om siden osv.. Evt kunne "personen jo nævne lidt om jeres super referencer, garantier som kunde, og fortælle lidt om det behov i opfylder. 

På den måde viser i både en video, skaber et behov, fremskaffer en løsning på selvsamme, og får muligheden for "ansigt til ansigt" at lede kunden i den rette retning ved at fortælle om jeres virksomhed.

fandt lige et lnk til noget lign ;-)  http://www.websitetalkingheads.com/

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 07:19

Det er gult og hvidt. Alt for lyst til min smag. Vil i bruge gult skal det være på sort bagrund. Så står det mere tydeligt på skærmen.

Gul associeres normalt som en discount og tilbuds farve. Hvilket jeg ikke vil mene i falder ind under :)

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 22:51

Hej

jeg synes siden er uoverskuelig

og så er siden gul = discount

Jeg fik dog alligevel lyst til at bruge Jer da jeg længe har skulle lave noget video men kun indtil jeg så priserne.

beklager

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Skrevet kl. 12:55

Hej Kim

Tak for feedback. Vi har eftefølgende gået i gang med en ny side, som snart ryger i luften. 

Hvad er en fornuftig pris?

/Martin 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)