Vi er en nyopstartet virksomhed, www.Videolounge.dk. Vores hjemmeside er stadig forholdsvis ny, men ville i købe et af mine produkter? Råt for usødet tak.
Jeg ville ikke handle hos jer, da der ikke er nogen kontaktinformation, virksomhedsadresse eller cvr.nr..
Jeres side loader langsomt. I bør kigge på jeres gule billeder. Et af dem fylder 0,5MB, hvilket er meget til web-brug. Lav dem om til f.eks. jpg.
Der bør laves seo arbejde på jeres hjemmeside. I har duplicate content på alt. Indholdsmæssigt er der ikke meget google kan indeksere jeres side efter.
Jeg kigger på prislisten og med de priser ville jeg nok forvente B2B men der står ikke noget mht til moms.
Det er sikert også uklart for mange hvad der er indeholdt i de pakker.
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
for lidt info på siden, hvilken uddannelse har i erfaringer
hvordan laves det i laver vis korte vejledninger på siden i ved hvad i laver
intet cvr nummer klar fordel få det på siden , mange får større tryghed når det er på siden
teksten nærmeste alt af det er i et billedet det er ikke ideelt ved seo da google ikke kan læse den tekst , så få skrevet det i en normal htlm , så du kan findes i søgemaskinerne
få de social medier på siden facebook , google plus og twitter
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows