Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man sit danske domæne flyttet til udlandet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle danske domæner som jeg gerne ville flytte til en host i USA hvor jeg har nogle udenlandske domæner, men hvordan får man det godkendt hos DK-Hostmaster, hvis det overhoved er muligt?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 14:43

Thomas Pedersen:

Jeg har nogle danske domæner som jeg gerne ville flytte til en host i USA hvor jeg har nogle udenlandske domæner, men hvordan får man det godkendt hos DK-Hostmaster, hvis det overhoved er muligt?

De navneservere som domænerne kommer til at køre på, skal godkendes af dk-hostmaster, og det er ejeren af navneserverne der skal ansøge om denne godkendelse.

Lige så snart godkendelsen er gået igennem kan du redelegere domænet til de navneservere. Og de kan sagtens godkendes selvom det er udlandsk host f.eks.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 14:46

Du kan vel redelgere domænet til f.eks. gratisdns, som også har en server i USA, og så bare pege IP adressen hen på din server?

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 18:19

Det endte med at jeg gik af den lidt længere vej og ansøgte om at få godkendt min egen server som udbyder og den blev faktisk godkendt, så det er jo fint. Nu kan jeg bare i DK-Hostmaster angive min egen Navneserver i deres system.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)