Det kan også være en mulighed at køre en reparation af din Windows Home Premium via en installationscd.
Det kræver, at man har et installationsmedie til formålet, og det har intet med licens at gøre.
Mangler du et installationsmedie, så giv mig et praj.
Jeg hjælper dig gerne. :)
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
hvis jeg installerer en ny Win7 vil jeg så stadig kunne få adgang til de filer der ligger på c drevet? I så fald, så er det jo "blot" alle programmerne etc. jeg skal have installeret igen.....
Jeg har installeret win7 3 gange nu og har hver gang kunne hente alle mine lokale filer, det er korrekt du skal installere alle dine programmer igen, men det er vel det mindste.
Når du skriver "installationsmedie" så mener du vel en cd med Windows 7 Home Premium? sådan en har jeg ikke, så herved sender jeg et praj :)
Hilsen Morten
Det er lige præcis det, jeg mener. Installationsmedie kan enten være en cd, en dvd eller usb-stick - ja eller en iso-fil.
Du får lige en mail fra mig lidt senere.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn