Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne faktura/Kvittering god nok?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har over en længere periode handlet lidt med nogle kinesiske leverandører.
De vil dog ikke sende mig en faktura, da de ikke mener det beløb jeg har købt hjem for er højt nok.
Det drejer sig om ca. 300 dollars... Jeg har dog kvitteringer fra paypal, hvor der står hvad jeg har købt, hvad jeg har betalt for det, dato, osv.
Er dette nok til at kunne dokumentere over for skat at det er en fradragsberettiget udgift?
Derudover har jeg nogle emails, hvor de digitale produkter jeg har købt er blevet sendt i.

Håber i kan hjælpe mig :-) 

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

De bør sende fakturaen med i din bestilling, hvordan bliver den ellers fortoldet ?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

onelo:

De bør sende fakturaen med i din bestilling, hvordan bliver den ellers fortoldet ?



Tak for svaret :)
Det er digitale produktet jeg har købt... dvs. at de er blevet sendt til mig via mail.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46454
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du noget told indførselsmæssigt på dem? Overordnet er ex. et bankudtog ikke nok som bilag - emails principielt heller ikke - og om Paypal skulle indeholde mere info der kunne erstatte en faktura - tvivler jeg lidt på - men ved indførslen fra Kina må der være noget toldpapir som også bekræfter værdien importmæssigt eller?

Kan være nogen her ved mere om Paypal kvitteringer?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du noget told indførselsmæssigt på dem? Overordnet er ex. et bankudtog ikke nok som bilag - emails principielt heller ikke - og om Paypal skulle indeholde mere info der kunne erstatte en faktura - tvivler jeg lidt på - men ved indførslen fra Kina må der være noget toldpapir som også bekræfter værdien importmæssigt eller?

Kan være nogen her ved mere om Paypal kvitteringer?

vh

Hej Cookie... Da det er digitale produkter skal de ikke fortoldes.. det er en kode jeg får sendt til min email...
 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 04:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver i tvivl om man skal fortolde selvom satsen er 0%. Med moms skal man jo angive selvom man har 0 kr at betale.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er korrekt IKKE told på produkter der er leveret digitalt.

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du får problemer med Skat, om de vil godtage bilagene, så bogfør det som privatkøb og sælg det så til din virksomhed, for købsprisen.

Det vil jeg mene er lovligt og fuldt acceptere af Skat.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46454
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas:
Hej Cookie... Da det er digitale produkter skal de ikke fortoldes.. det er en kode jeg får sendt til min email.
Sorry - overså jeg . digitale ydelser - 0 moms helt korrekt. så er der ikke en løsning der. Fjollede kinesere ikke at ville sende en faktura, men hvis ikke det er en større del af dine regninger og rent forretningsmæssigt - så ville jeg tage den med i regnskabet med alle de bilag du nu en gang har at fremlægge. Godt at du jo så ikke har problem med told, men Carls metode duer vel også

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for alle jeres svar!
Jeg samler alle billag, mails osv. jeg har fra leverandøren... :) Så må vi se om det går. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)