Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

php script upload / offentliggørelse problemer ?...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har en ny webside og vil gerne oploade et php script til siden.

Jeg har dog googlet og googlet, og har pt stadigvæk ikke fundet svarene på et par spørgsmål.

Håber i kloge mennesker herinde kan hjælpe mig lidt på vej.

1. Efter scriptet er oploaded, kan jeg så automatisk se det på hjemmesiden ?

1a. Hvis ikke det kan ses, hvad skal jeg gøre for at se det på hjemmesiden ?

2. Efter siden er kommet op og køre, kan jeg så tilføre adsense på sitet, hvis ikke det er en template der er bygget til adsense ?

Tror det er det..

Tak for hjælpen på forhånd ;-)

Ps: var ikke sikker på hvilken kategori jeg skulle stille disse spørgsmål, så håber det er ok ..

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:10

Det er umuligt at svare på spørgsmålene uden at vide mere om den nye hjemmeside. Men ja hvis du har oploadet en PHP fil til serveren, skal du jo tilgå filen for at du kan se indholdet af den, du kan ikke uden videre antage at bare fordi du oploader en php fil til serveren, så bliver den en del af din hjemmeside. hvis det ikke bare er at linke til den, så den ses på hjemmesiden kan jeg  kun svare på når jeg ved hvad og hvilken hjemmeside der er tale om.

Ja man kan altid tilføre adsense til sin hjemmeside, det kræver bare du ved hvordan.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 20. Oct 12
Skrevet kl. 23:24

ok.. Tak for svaret.. Forstår dog ikke så meget af det haha Smile

Kender du en side hvor jeg finde mere detaljeret information eller lign.. 

Siden er ikke existerende, har kun domæne/hosting men ikke sat noget op pt.

(expat)(television)(com) Skriver det underligt, da jeg ikke vil have links på side 1 på google fra amino ;-)

Min hosting service kan tage det hele, i forhold til php osv.. såh.. 

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 06:48
Hvad er det for et scipt du ønsker at bruge?

Har du læst instruktionerne der medfulgte skriptet?

Tilmeldt 20. Oct 12
Skrevet kl. 06:52

Jeg vil bruge clipbucket script, og syntes ikke deres instrukser hjælper mig det store.. 

Må nok betale mig fra div problemer denne gang ;-)

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 07:01
Har du kørt installern?

http://clip-bucket.com/

Det er dette du taler om ikke?
Tilmeldt 20. Oct 12
Skrevet kl. 07:53

Hej,

Ja, clip-bucket ;-)

Har ikke kørt installering da jeg har opdaget jeg er ude hvor jeg ikke kan bunde.

Har hentet filezilla og prøver at oploade det til et helt nyt domæne. Problemet er at, ifølge hvad jeg ved (tror jeg ved) skal det jele oploades til en ved navn "html" eller "www", men pga mit domæne er nyt er der intet overhoved installeret! Ikke så meget som en index fil eller noget.

Alt dette ligger kun på min hoved hosting side. 

Jeg har 5 domæner på den samme hosting konto. 

= Alt ialt rimeligt kompliceret, da jeg kun ved noget om at designe og sælge IKKE oploade scripts..

Hvis nogen har en 10 skridt guide til script uploading guide liggende vær sød at lægge den op ;-)

Mvh

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)