Hej, Jeg har en ny webside og vil gerne oploade et php script til siden. Jeg har dog googlet og googlet, og har pt stadigvæk ikke fundet svarene på et par spørgsmål. Håber i kloge mennesker herinde kan hjælpe mig lidt på vej. 1. Efter scriptet er oploaded, kan jeg så automatisk se det på hjemmesiden ? 1a. Hvis ikke det kan ses, hvad skal jeg gøre for at se det på hjemmesiden ? 2. Efter siden er kommet op og køre, kan jeg så tilføre adsense på sitet, hvis ikke det er en template der er bygget til adsense ? Tror det er det.. Tak for hjælpen på forhånd ;-) Ps: var ikke sikker på hvilken kategori jeg skulle stille disse spørgsmål, så håber det er ok .. |
Det er umuligt at svare på spørgsmålene uden at vide mere om den nye hjemmeside. Men ja hvis du har oploadet en PHP fil til serveren, skal du jo tilgå filen for at du kan se indholdet af den, du kan ikke uden videre antage at bare fordi du oploader en php fil til serveren, så bliver den en del af din hjemmeside. hvis det ikke bare er at linke til den, så den ses på hjemmesiden kan jeg kun svare på når jeg ved hvad og hvilken hjemmeside der er tale om.
Ja man kan altid tilføre adsense til sin hjemmeside, det kræver bare du ved hvordan.
MVH Kim