Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ca. pris for for en lignende hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har ikke så meget viden inden for hjemmesider og hvad priserne for sådan nogen koster.

Så ville høre jer hvad en hjemmeside som f.eks. den her koster http://www.oplevelsesgaver.dk/ - Uden webshoppen?

Jeg skal til at have nogen til at lave en hjemmeside for mig og vil gerne vide hvordan niveauet ligger og hvad man får for hvad man betaler

Ved godt det er meget svært at svare på. Men ville i kunne gi et bud på hvad en hjemmeside som der ville koste altså uden at man skal kunne købe ting på den.

/Tak på forhånd.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:10

Jeg forstår ikke helt - du vil have en side der minder om den du linker til, men du vil ikke have shoppen med?

Hvis det bare en en "flad" side, så kan den jo laves ganske enkelt.

I vores system kan det lades sig gøre at lave et lignende site uden shop, du kan så senere tilføje shoppen, hvis du skulle have behov for det.

Et hurtigt bud på en løsning: 5000-10.000 afhængig af hvilke krav du har. Så får du et CMS-system med design, hvor du samtidig uden ekstraomkostninger kan åbne en shop, da det allerede er i systemet.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 22:16

Altså ja det skal nok være lidt en "flad" side. Så skal der være en søgeboks ude i venstre side. Som skal være lidt anderledes i forhold til den der er på den her side: http://www.oplevelsesgaver.dk/oplevelser/

Men jo altså det er nok en side ala. den men hvor det er muligt let for mig at ændre i billederne på siden og de enkelte "profil sider" eller hvad man kan kalde dem og med et login system hvor kunderne kan gøre det samme, hvis du forstår hvad jeg mener. Hvad ville prisen for det ca. ligge på?

Håber du forstår lidt af hvad jeg skriver (:

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:20

Log-in til kunder = kaos :)

Det siger min erfaring mig i hvert fald. Jeg har været med en et par projekter hvor kunder selv kan oprette events og produkter. Det ender som regel i kaos, da de ikke kan overholde simple retningslinjer, som feks at undlade kun er bruge versaler et overdrevet brug af udråbstegn m.v.

Det bedste du kan gøre med oprettelse af kundedata er at lade dem indsende dem, så kan du godkende inden de går online. Ellers kommer du til at bruge voldsomt meget tid på at rette deres tekster, billeder m.v.

Umiddelbart vil jeg mene vores shopsystem kan løfte din opgave - og prismæssigt er den til at komme i nærheden af, du kan endda købe den på afbetaling :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 22:26

Hvad mener du med jeres shopsystem?

Den hjemmeside jeg gerne vil have lavet er nemlig ikke nogen webshop. Der som sådan skal sælge noget. Men mere en informations side der er lidt avanceret og skal gøre det lidt og brugervenligt for forbruger at finde frem til det de søger.

Men skræddersyer i et produkt fuldstændig til en eller hvordan foregår processen ?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:32

Vi har et system med CMS og Shop, der kan tilpasses efter behov. Men du skal være velkommen til at sende mig en PM med dine krav og forventninger, så skal jeg nok vende tilbage med hvad der er muligt. I princippet kan alt jo lade sig gøre, det handler udelukkende om budget.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 75
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 22:42

Hej Perssson,

Man kan i teorien bruge Wordpress som udgangspunkt. En almindelig hjemmeside baseret på et cms koster normalt fra. 3000 til 6000 ville jeg skyde på. Det er i hvert fald vores priser. :-) 

Hvis du har lyst er du mere end velkommen til at skrive en PM, så tager vi den derfra ;)

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:46

Jeg vil anbefale dig, eftersom det bare er en lidt "flad side" som vidst var det udtryk der blev brugt, at du brugte freelancer.com. 

Derinde kan du få en til at lave en super side, for max 1000,-kr til gengæld må du nok igennem lidt mindre bøvl da du selv sidder med opgaven efterfølgende, med at oversætte sidenavne til dansk (kan du godt selv gøre, og tager 5 min).  Ang tekster på siderne osv er det ligeledes nemt at sætte ind på div sider, når først sitet er lavet.

Evt kan ham du hyrer give alle kolonner på sitet numre fra 1-100, også oplyser du blot hvad tekst der skal stå i hvilken nummer kolonne, og hvilken side. Så kan han også sætte alt tekst ind for dig.

Hvis du vælger den løsning, kræver det dog at du er villig til at acceptere lidt bøvl pga han jo ikke kan dansk, til gengæld er de langt billigere end i dk.

Ps: Sørg for du vælger en person der har gode anbefalinger. (der er karakterer system som du finder på ebay eller qxl osv..)

Held go lykke,

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 22:48

Der er en del ting, der spiller ind. Hvor unikt og avanceret skal designet være, hvilke funktioner skal der være m.m. Uden selv at ville gå efter opgaven vil jeg skyde på et sted mellem 2.000 og 10.000.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 14:25

Tak for alle svarene.

Tror ikke den kan laves i wordpress. Da jeg ved nu præcis hvordan det hele skal se ud og der er nogen "features" som skal være lidt avanceret. Så må gå videre med det og prøve at finde et godt tilbud til en side der bliver lavet præcis efter hvordan jeg skal ha den. Udgangspunktet i min idé ligger nemlig i at siden det skal være enkelt og brugervenligt. Det er ret svært at forklare det iforhold til hvordan jeg ser det i mit hovedet og de "wireframes" jeg har lavet af det.

Men tak for alle svarene.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)