Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til den spanske borgerkrig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige nu AT-forløb om den spanske borgerkrig, og her er et af mine spørgsmål følgende: 
"Hvad var konsekvenserne for manglen på samarbejde mellem de frivillige (POUM og De Internationale Brigader)".

Det er selvfølgelig klart, at når to grupper kæmper for samme sag uden at kæmpe decideret sammen, så slår det ikke nær så hårdt som hvis to grupper, der kæmper for samme sag, slår sig sammen og kæmper sammen. 

Men det er så faktisk også det eneste jeg som sådan kan svare til dette spørgsmål, og det er (selvfølgelig) slet ikke nok. 

Derfor tænkte jeg, om der er nogen af jer, der ved noget, jeg kunne tilføje, eller i det mindste har nogle links jeg kan bruge.

Forresten vil jeg gerne lige have lov at sige, at jeg sagtens kan se, at dette spørgsmål ikke passer ind på den her hjemmeside, men fik siden anmeldt af flere forskellige, og selvom jeg forklarede dem mit spørgsmål syntes de alle, at jeg skulle prøve her..

På forhånd tak!

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:15

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 13:34

Jeg kender intet til samarbejdet eller mangelen på samme mellem de frivillige i den spanske borgerkrig.

Men, der bliver spurgt om konsekvensen af manglende samarbejde - dvs. hvad medførte det, at de ikke kunne samarbejde.

Emmalinne:
Men det er så faktisk også det eneste jeg som sådan kan svare til dette spørgsmål

Du har jo slet ikke skrevet noget svar på spørgsmålet - du har fabuleret om betydningen af samarbejde.

Havde det manglende samarbejde afgørende betydning for...

- krigens udfald?

- at der gik flere menneskeliv tabt en i tilsvarende konflikter?

- politisk polarisering efter krigen.

- ...

Så er det konsekvensen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)