Her kommer et fantastisk tilbud til dig/jer, som søger en hårdtarbejdende person.
En af mine bedste venner søger desperat job i Aarhus området. Han er en udvekslingsstuderende fra Sydafrika (ikke mørk hvis det skulle have en betydning), og står og mangler et job i fritiden.
Han er konkurrencedygtig og arbejder for en lav løn.
Eftersom han er udvekslingsstuderende får han INGEN SU, og derfor er han nødsaget til at arbejde for at tjene til hverdagen. Hvis ikke han tjener nok, så er han nød til at flytte fra Danmark
Han læser på Aarhus School of Business and Social Sciences.
Hvad med at tjekke med lagerarbejde ved ude Dansk Supermarkedet i Brabrand. Jeg kender nogle stykker, der har arbejdet der ved siden af studierne. Hvor nemt det er at få job der lige nu, ved jeg selvfølgelig ikke, men det er forsøget værd, hvis han ikke allerede har tjekket det.
Hvad med at tjekke med lagerarbejde ved ude Dansk Supermarkedet i Brabrand. Jeg kender nogle stykker, der har arbejdet der ved siden af studierne. Hvor nemt det er at få job der lige nu, ved jeg selvfølgelig ikke, men det er forsøget værd, hvis han ikke allerede har tjekket det.
God vind.
Med venlig hilsen
Kristinn Berg Gunnarsson
Hej Kristinn
Jeg fortæller ham om lagerarbejdet ude i Brabrand. Tusinde tak! Alle tips og info kan bruges!
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.