Hej alle. Jeg importerer fra Thailand (Bangkok) og fik på et tidspunkt en prisliste fra et dansk fragtfirma der benytter UPS. På det seneste er priserne dog steget markant, - og jeg kan ikke få tilsendt en ny prisliste men kan kun forespørge på fragtpris Pt. skal jeg have hentet en pakke på 1,5 kg (38x31x5 cm), - har fået en pris på 485 kr. ekskl. moms? - ifølge den oprindelige prisliste kostede det max 200 kr. ekskl. moms. Er der et fragtfirma her på Amino, - eller nogen, der kender et, der kan hjælpe mig til fornuftige priser? Jeg sender typisk pakker fra 2-10 kg, - denne gang er den ekstra lille.... |
Chris Friis Aabenhuus:Priserne var super gode/lave, og jeg har brugt dem nogle gange siden.
På det seneste er priserne dog steget markant, - og jeg kan ikke få tilsendt en ny prisliste men kan kun forespørge på fragtpris
fra gang til gang.Pt. skal jeg have hentet en pakke på 1,5 kg (38x31x5 cm), - har fået en pris på 485 kr. ekskl. moms?
- ifølge den oprindelige prisliste kostede det max 200 kr. ekskl. moms.
Det var da noget af en prisstigning, har du fået en forklaring på det?
Normalt vil dine priser være meget afhængig af hvor mange pakker speditøren skal håndtere for dig pr. år. jo flere jo lavere rate.
Min erfaring er at man kan få gode priser ( prøvat presse dem lidt)
Geodis Wilson
Link logistics