Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi faar kun 20% af de visninger af vores nyheder som vi plejer, har FB lavet aendringer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 08
Indlæg ialt: 50
Fra  Kasper Gregersen Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg sidder i Villarreal CFs International Marekting Afd., og jeg har lagt maerke til at der er sket et drastisk fald i, hvor mange der rent faktisk ser vores nyheder paa FB.

For maksimalt 2 mdr. siden havde vi omkring ca 5000, der havde "set" vores posts hver dag, i dag er det kun omkring 1000. Vi har ikke aendret strategi. Tvaertimod, saa har vi faaet flere fans end nogensinde, men langt faerre ser tilsyneladende vores posts?

Jeg har forsoegt at researche lidt uden held, saa nu spoerger jeg sgu jer, om I har oplevet det samme eller hoert nogle nyheder?

Kasper Gregersen har arbejdet med SEO, Google Ads og Facebook Annoncering siden 2012. https://kaspergregersen.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 15:56
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror det er en ny strategi fra Facebooks side, som langsom tvinger side-ejere til at købe sig til en større rækkevidde. Jeg har nemlig også selv oplevet dette 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:56

Det er korrekt at der er ændret, så langt færre ser opslagene (Mener jeg læste mellem 10-50%). Jeg kan ikke huske hvor jeg læste det, men det har blandt andet noget at gøre med din edgerank (Altså blandt andet aktiviteten fra dine fans). Hvis du vil ses af flere kan du få lov til at betale FB for det :(

Jeg smider lige et link hvis jeg finder det igen.

Tilmeldt 3. Aug 08
Indlæg ialt: 50
Fra  Kasper Gregersen Skrevet kl. 16:03

Saa det munder ud i, at vi skal have en storre interaktion/aktivitet blandt vores fans til at linke til os, snakke om os, dele vores nyheder. Giver god mening. Saa er sporgsmalet hvordan vi skal angribe det.

Kasper Gregersen har arbejdet med SEO, Google Ads og Facebook Annoncering siden 2012. https://kaspergregersen.dk.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 16:21

Har hørt gennem en bekendt som er administrator på en større fb-side i England, at Facebook har tilbudt at sende ud til alle fans (ikke kun 10%) hvis de betaler for dette.

Det er sikkert en ny indtjeningsmåde for Facebook

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)