Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du en partner - så er vi måske et godt match!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Har du en god idé til et projekt?  Så vil jeg måske gerne lege med. Det kunne være et nytænkende bar/café koncept, et online eventyr eller andet. Jeg har en smule kapital, men har du også lidt er det endnu bedre. Dog er det vigtigste en god idé, for med rette koncept, kan man nå langt med næsten ingenting.

Jeg glæder mig til at høre fra netop dig - med den gode idé!

Med venlig hilsen

Jeppe
tlf. 60806040

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor skulle vi fortælle noget, når du selv optræder anonym.... Hvor bor du, og erfaring

Fra Khanom, Thailand
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Thai Sunshine Developments Skrevet kl. 06:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeppe. Jeg er enig med Michael Pausgaard. Hvorfor skulle vi smide vores gode ideer op så en ukendt person kan negle dem og føre dem ud i praksis, uden at vi ved hvad du er for en størrelse ;-)

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hov hov-skulle vi ikke lige være lidt positive og være relevante, læse og forstå alle facts- og ikke er hurtig til at fare frem med negativitet som det første hvis det ikke er nødvendigt- det skaber en dårlig karma 

Giv nu plads til alle og lad vær at sparke som det første forsvar - det virker simpelthen useriøst- vi er trods alt vel alle seriøse iværksætter Ik?

Jeg kan slet ikke se i Jeppe´s tråd at han beder nogle skrive deres ideer herinde- at han vælger at hold sig anonym under amino kan der være flere fornuftige grunde til-

Han har skrevet sit telefon nummer det er vel også en kontaktoplysning- så kan man jo gøre sig den ulejlighed at ringe til manden(eller lade vær) hvis man ønsker mere info, eller det kunne måske være at han her kunne maile de relevant info i ønskede, eller udveksle relevant kontakt info mv.

Hvis der ingen oplysninger var i tråd , kunne jeg give jer ret- men ikke her! 

Hold den gode stemning når folk tilbyder noget og lad vær at/ søge og lede efter fejl man kan overkritisere hvis der ikke er grundlag for det som rækker lige ud over ens næsetip- som iværksætter har vi alle brug for hindanden 

De bedste hilsner

Bo Schønemann

BS@tiink.dk

tel 28 14 69 20

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)