Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket domænenavn til min nye shop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 128
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle sammen. Hva skal jeg kalde min nye shop? Den skulle jo gerne være nem at få frem på Google, være nem for kunden, osv. Firmaet hedder målmanden og jeg producerer fodboldmål. Umiddelbart er mulighederne:
Mål-manden.dk
Maal-manden.dk
Mål.manden.dk
Maal.manden.dk

Ellers skal jeg vælge og kalde mine mål noget helt andet som webshoppen kan hedde? Det er umiddelbart kun mål fra egen produktion jeg skal sælge, vil bare helst have det rigtige navn og domænenavn fra start så man ikke skal ændre på sigt.

Kom med sig bud på hvad der ville være bedst for mig på sigt iht markedsføring, google osv.

Mange tak:)

Vh Simon, som snart går i luften med sin første shop, og jeg glæder mig!!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 02:26

sssp:
Godaften alle sammen. Hva skal jeg kalde min nye shop? Den skulle jo gerne være nem at få frem på Google, være nem for kunden, osv. Firmaet hedder målmanden og jeg producerer fodboldmål. Umiddelbart er mulighederne:
Mål-manden.dk
Maal-manden.dk
Mål.manden.dk
Maal.manden.dk

Altså domænet manden.dk er i hvert fald optaget, og det omfatter også alt det som står foran manden.dk. Hvis du har udsigt til i fremtiden, at skulle producere andet end mål, så ville jeg ikke vælge et navn som afskærer dig fra dette.

Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 03:09

MAALMANDEN.NET

Held og lykke med din forretning! 

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 04:07

Jeg synes dit navn er misvisende. Jeg ved godt at du bruger det som mål + manden (altså en der producerer eller har noget med mål at gøre) men faktum er at de fleste tænker "målmand" når de hører det, ergo vil de tænke på noget der faktisk har med manden og gøre og ikke målet.

Hvorfor kalder du ikke din hjemmeside noget som faktisk passer på produkterne? fx. SportGoals, Fodboldmaal - hvad ved jeg. Og lyt endelig til Casper's råd med ikke at indskrænke dig fra starten af. Det kan godt være du vil sælge fodboldmål lige nu, men hvad hvis du skal begynde at sælge handsker?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 06:32

Jeg er enig med min navnebror Kristoffer :-)

Jeg tror heller ikke jeg ville tænke at det var salg  af mål hvis den hed målmanden..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 128
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 00:21

Hej alle.

Mange tak for jeres input, jeg har valgt at finde et nyt navn, det kan jeg godt se fornuften i:)

Vh simon

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)