Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modtaget tilbud - hvad skal jeg være opmærksom på?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal have lavet min første proff hjemmeside og har modtaget nedenstående tilbud. Jeg kender ikke til hvad jeg skal være opmærksom på, så jeg har brug for din hjælp.

Implementering af www.galleri-biblioteket.dk med tilrettet struktur for hjemmesiden i nyt CMS-system, incl. dialog med CMS-leverandør 
Kodning af layout med aftalt menustruktur og skabeloner, optimeret i 1024x768
og testet for funktionalitet i Explorer 6,5 - 7,0 og Firefox: 0 kr. (uden beregning)
Aviva CMS, incl. ubegrænset antal sider: X.675 kr.
Aviva CMS shopmodul med betalingsmulighed: X.995 kr.
Oprettelse af indløsningsaftale hos PBS: 1.250 kr.
Anskaffelsespris i alt: X kr.
Driftsudgifter pr. år:
Aviva CMS opdateringsabonnement: X.435 kr.
Webhotel, 20 MB med 5 mailadresser, virusfilter og support: X.200 kr.
Betalingssystem: X.788 kr.
Abonnement hos PBS: X.400 kr.
Driftsudgifter i alt: X.823 kr.

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 11:54
Hej Dorte,

Jeg kender ikke det pågældende CMS, så det har jeg ikke så mange kommentarer til, men der er noget der undrer mig. Du skriver siden hedder galleri-biblioteket.dk og så tænker jeg umiddelbart der er behov for rigtig mange billeder... Så virker det altså som værende alt for lidt hvis du kun har 20 mb serverplads på dit webhotel.

Derudover ville jeg stille nogle flere krav end hvad der umiddelbart står:
*Al kode skal overholde W3C standarderne (alt efter hvilken standard der ønskes brugt)
*Der skal testes for funktionalitet (og design!) i flere browsere. IE 5.0 - 7.0, Firefox og Safari.
*Hvilke betalingskort kan anvendes er der også mulighed for betaling med netbank?
*En afleveringsdato hvor det skal være færdigt.

Og sidst men ikke mindst, hvad er jeres dialogproces når det gælder design og fejlrettelser osv. Hvor mange gange kan du lave ændringer ift. oplæg.

Der er sikkert mere, men det var lige hvad jeg kunne komme på.

Mvh.

Mathias

Arbejder med online salg og design.

Tilmeldt 18. Apr 06
Skrevet kl. 12:08
Tak for svar.

De 20 MB har jeg selv undret mig lidt over.

Jeg får en uge til at teste siden igennem, og komme med løbende rettelser.

Datoen er ikke fastsat endnu, men det skal være snart.

Jeg havde bedt om RSS, men det står heller ikke i budet.

Hvis du kommer på mere, så skriv endelig!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:32
Jeg ville ikke sige ja til det tilbud, det er et commericielt CMS det vil sige at det sikkert kun er lige præcis det firma som kan hjælpe dig med det. Det betyder at du er bundet af deres priser i al fremtid.

Jeg vil anbefale dig at finde nogen som kan levere et Opensource CMS, der er sikkert nogen her på Amino som kan levere det. Det betyder at hvis du bliver uvenner med virksomheden kan du tage hele siden og køre det videre med en ny leverandør.

Et godt bud ville være systemet Typo3 eller Mambo og der er sikkert nogen på Amino der kan hjælpe dig med det.

Tilmeldt 18. Apr 06
Skrevet kl. 12:48
hmm... det var jo et rigtig godt argument for at vælge en anden...
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:11
er det dem her du har fået tilbuddet fra? http://www.aviva.dk/page.asp?page_id=21 så virker det ummidelbart dyrt..

Som jeg læser din besked på din hjemmeside, så virker det mere som om du har brug for en shopløsning som f.eks oscomerce eller sådan noget. Du vil sælge og udleje malerier mere end at skrive side op og side ned om din virksomhed.

Du kan finde masser af fine designforslag til osscommerce på http://www.templatemonster.com/ til en pris på ca.300 kr.

Det er der som mcsolutions skriver, masser af aminoer der kan hjælpe dig med.

Tilmeldt 18. Apr 06
Skrevet kl. 12:55
Uha... jeg har nu rettet ordren til og accepteret tilbudet. Håber jeg bliver glad for det. Det skulle være klar til test om en uges tid, og så håber jeg der er nogen der vil teste det sammen med mig(?)

Infoserv i Randers har fået opgaven, og #!Xx!&¤%!!! dem hvis det er noget hø de leverer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)