Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg starte forfra?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forsøger at knække en lille nød angående malingo.dk/.

Jeg er startet ud med (virkelig i low end) SEO, og forsøger at finde hoved og hale i det. Her er et helt basalt spørgsmål. Vil det være muligt at få Malingo.dk med nuværende opbygning og udseende lige så nemt (ordet er selvfølgelig ikke passende, da det næppe kan kaldes nemt) at få den i top på Google, som det tilfælde hvor jeg oprettede en ny WP webshop der ikke er bygget op med fokus på billeder og layout?

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:37

Hej Brian.

Hvilke ord vil du gerne findes på i søgemaskinerne

Kom med 5 ord fx. du gerne vil have du kommer frem på, hvis man skriver det i søgemaskinerne.

Herefter skal der sættes krudt af og tid af til at optimere din hjemmeside omkring disse ord.

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:39

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 21:50

Jeg skal til at arbejde med følgende ord;

Maling, billig maling, Dyrups, Gori, vægmaling....

Du har ret i at meget skal ændres på Malingo.dk, som den ser ud nu. Men inden jeg starter op på den nuværende side, og lægger en masse arbejde i det, så vil det være rart med lidt mere erfarne øjne, der kan komme med et forslag til om jeg skal starte op med en helt ny side.

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 08:53

Jeg skriver lige i denne tråd igen, da jeg tror den første besked blev misforstået.

Jeg ejer http://malingo.dk. Jeg står i et dilemma. Skal jeg forsøge at seo-optimere den nuværende der er præget af grafikken, eller skal jeg bygge en ny i WP, der fra bunden er målrettet SEO?

Hvad vil være nemmest set med erfarne SEO-briller?

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:43

Jeg kan på ingen måde se hvorfor du skulle starte forfra.

Du har side 2 placeringer i google på relevante keywords, så arbejd videre med siden.

Hvad mener du med: præget af grafikken?

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 16:22

Angående grafik: eksempelvis forsiden med det store billede der ikke tæller noget reel tekst til søgemaskinerne.

Venligst

Brian Phillip

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:05

Brian Ph.:
Angående grafik: eksempelvis forsiden med det store billede der ikke tæller noget reel tekst til søgemaskinerne

Min erfaring er, at en H1 overskrift og en intro tekst over billedet faktisk ikke har det helt store at sige mht. ranking Kontra et stort billede efterfulgt af H1 overskriften.

Det er ikke KUN her de vise sten ligger begravet.

Men du kan da rykke den nedre div op i toppen - bytte rundt.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 19:04

Ok... Så starter jeg på siden. Jeg har ikke arbejdet med siden selv endnu. Vi har haft et faktisk ret stort SEO-firma på sagen i fire måneder. Men de har ikke imponeret, så indtil videre vil jeg afprøve egne "evner".

Så selve teksten på forsiden syntes jeg selv er useriøs. Jeg ville aldrig selv sidde og læse den tekst. Det lyder helt forkert.

Venligst

Brian Phillip

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:54

Nu er 4 måneder jo ikke det vilde, men jeg vil nu give dig ret i,at teksten har så mange gentagelser af samme ordkombinationer, at det virker knap så tiltalende.

Det undre mig en anelse, at der bliver lagt så meget vægt på levering og ikke pris - nu har jeg ikke forstand på prisniveauet indenfor maling, men hvis faktum ER, at i er billigere eller at kvaliteten er bedre, bør det naturligvis fremhæves.

Know how og troværdighed vil være godt at fremhæve - f.eks Få malingen malermesteren selv benytter - den maling vi sælger bruger vi selv på vores opgaver og derfor kan vi stå inde for kvaliteten. Vi køber stort ind og har ingen udgifter til butikslokaler, hvilket sikre, at vi har nogle af markedets bedste priser året rundt.

Derudover vil jeg bestemt også anbefale, at du forklarer nærmere omkring, hvert af de fremhævede punkter over teksten. Under pris kan du linke til en side, hvor du sammenligner dine priser med tilbudspriser i byggemarkeder (hvis du altså er billigere)
Under kvalitet, ja der skal du igen ind og overbevise den potentielle kunde på dit site om, at de hos dig får bedre kvalitet til samme pris - eller lavere pris, fordi du har mange års praktisk erfaring.

Boxen med de populæreste og nyeste produkter, ville jeg personligt fjerne til fordel for 2 andre boxe med super tilbud.

Ja og sådan kunne man blive ved....go vind med projektet.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)