Hej, min side DANMAG.COM den er stadigvæk pagerank 2 :) |
Så stærke er relevante backlinks fra autoritets sites:
Pagerank 3 med 2 siders content.
DK-Hostmaster:
Oprettet: | 13. oktober 2012 |
Hej, min side DANMAG.COM den er stadigvæk pagerank 2 :) |
Nu er 0 til 1 godt hvis du altså intet har lavet. Men lav backlinks så forbedre du den til næste gang Er der andre gode bland Amino folket der har fået et ryk frem.. Husk de opdatere stadig så ikke alle er opdataret endnu.
|
Har godt 200 backlinks til den, og et 301 redirect fra et gammelt URL som selv står inde med +/- 2000 links, edu inkl. Jeg har desuden et dofollow forside backlink fra en PR 4 .edu blog. Syntes personligt godt det kunne være bare lidt mere end PR 1, da det url jeg redirecter, fik PR 3 for endnu mindre tidligere. Jeg kan tilføje, at min lillebrors side har PR 2 på trods af, at han slet ikke har lavet nogen form for linkbuilding, udover enkelte fra Amino. |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Min side er gået fra pagerank 0-2, så det ser fint nok ud |
Er der nogen der kan give mig en forklaring på hvorfor tvtjenester.dk stadig har en PR på 0? PFT |
TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER
Har også dofollow links fra PR 1+ blog sider, som er 100% relevante med min sides niche. Så det er heller ikke der problemet er. Men pyt, har en anden side som er mit #1 fokus lige nu, så bare den får et godt hop næste gang Google opdatere PR :) |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng