Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger meninger fra jer'!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Har lige launchet min nye side, og vil dertil godt have nogen meninger fra jer som bruger Amino

Siden er sat op til simpelt og nemt at vise forbrugeren hvor de ligger nu og hvor de kan spare penge enten ved at få noget billigere eller bare få mere for deres kroner.

Det vil sige at de kan spare på op til ni forskellige abonnementer. Jeg er i gang med at sætte nye tiltag op på siden og vil i fremtiden bruge meget tid og ressourcer på at få siden bedre sat på markedet, og går også med overvejelser om at åbne Sverige. Dog alting i god tid, da der er lang vej før det sker.

Så det jeg søger fra dig er hvad synes du om opsætningen, og det generelle udseende.

http://abonnementspriser.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50

Hej,

Jeg synes det ser enormt lækkert og overskueligt ud. Abonnementspriser breder sig vidt omkring, og har et kæmpe potentiale, hvis du arbejder hårdt på seo - men det ved du jo sikkert i forvejen :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02

Hej Knuth.

Dejligt med en positiv mening om siden, og ja jeg er opmærksom på det. Det er dog hårdt når det er ni kategorier, men gør ikke noget, det giver også mere volume.

Og ja det var det der fik mig til at købe navnet, det startede med et .nu domæne, så .com, .eu og til sidst men ikke mindst fik jeg drømme domænet .dk da nogen havde ladet det udløbe! ;).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:02

søge mulighed mangler på siden kan søge i hele sidens tekst med ord , så man nemmere kan finde sit emme på siden.

i alt synes jeg det er en super flot siden i har lavet , tillykke med det Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 01:29

Super lækkert site.

Skulle jeg sige noget jeg persoligt ville rette, så som der allerede er nævnt, der mangler en søgeords funktion. 

Ligeledes ville det være fedt at din forside banner automatisk roterede, istedetfor man skal trykke næste hele tiden for at se et nyt billede.

En lille ting er også at på et par af dine bannerbilleder, er der en højdeforskel, så sitet rykker lidt op og ned. Det bør du rette. 

Hvis man trykker på kategorier, og åbner siden, er teksten lige under dine links uden plads. Virker lidt trangt. Muligvis ryk det en linie ned ;-)

Og sidst men ikke indst. Super god side!! Det er kun småting der er at hænge sig på. Virkeligt godt arbejde du har lagt i dette her ;-)

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:25

Hej.

Det med søgemenuen skal jeg se på, det er småting.

Slideren skulle meget gerne rykke af sig selv, hvis den ikke gør så har den åbenbart et mindre problem, for den gør det hos mig.

Ja det er teksten, det er bare at rette til. Selve kategori siden er der kun for der er undermenuer, og den viser hvilke der er. Hvis man nu kom til at trykke på den. Men tænker over at jeg vil lave så den ikke kan klikkes på :).

Tak for det begge to, det kræver også en del tid og indsats, men gør det med glæde for denne side. 

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 02:26

Nice side! 

Var lidt forvirret med startsiden, tænker det ville være rart hvis den var mere enkel og mindre støj. 

Jeg ville rigtig gerne give linket til nogle af mine internationale venner, og måske kommende studerende de næste par år, hvis hjemmesiden kunne oversættes primært til engelsk, men måske også til andre sprog?

Held og lykke med projektet, jeg vil mene at der er godt potentiale i sådan en hjemmeside.

Med venlig hilsen,

Michael Bruun-Larsen

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:32

Hej Michael.

Forklar mere om forsiden hvad du mener skal forenkles?

Vi har faktisk sat en proces i gang med at få den til UK og Sverige. Så det kan klart arrangeres. Hvad er det i forhold til?

Tak er glad for rosen og risen.

Dennis

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 02:51

Jo det er nu ret subjektivt, men det første jeg havde i tankerne da jeg hørte om det var selve ydelsen, at jeg nu skulle ind og kigge på abonnementpriser, så da jeg kom ind på forsiden var det det første jeg kiggede efter. Som jeg så det: Først kom der noget tekst med billeder, så nedenfor mere tekst og... reklamer? skal så lige danne sig et overblik, kigger lidt på menuerne og så finer man den kategori man er interesseret i. 

Først senere ser jeg at kategorierne er på forsiden, men at det står som tekst sammen med det andet tekst. Det er først anden gang jeg kigger på siden at jeg rigtig lægger mærke til at der er tale om nyhedsbrev, facebook og så videre på forsiden, da jeg i først omgang var for optaget med at finde selve ydelsen, som ikke ligefrem var det først man fik øje på, i hvert fald ikke mine øjne.

Det kan være jeg måske har vænnet mig for meget til serviceydelser som edbpriser og ekspedia, hvor at man fra forsiden kan se at man har med det rigtige at gøre, i og med at edbpriser har elektronik på forsiden, eller rettere, billeder af elektronik, og ekspedia har rejsekalenderen up front. 

Jeg er nu heller ikke helt sikker på at jeg kan give en løsning, men ville blot give min mening om at der på forsiden måske skulle være mere fokus på ydelsen der bliver leveret, i form af billeder frem for tekst. Men igen, efter at have kigget på det en gang til, kan jeg godt se at det er der, dog ikke så det virkede første gang for mig. 

Hvad det er i forhold til? På Copenhagen Business School hjælper jeg en del kinesere med praktiske ting, og alle spørger om mobiltelefon abonnementer, og nogle spørger om internet abonnementer. Det ville selvfølgelig ikke kunne betale sig at lave det på kinesisk for det danske marked, men hvis det var på engelsk, tror jeg at mange udlændinge generelt ville være glade for det, men også de danskere der hjælper dem =)

Med venlig hilsen,

Michael Bruun-Larsen

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:59

Hej Michael. 

Okay det vil jeg tage til efterretning, og se hvordan det kan laves bedre :).

Og det med det engelske kan jeg sagtens finde ud af, måske med noget google translate, eller hvor jeg selv oversætter den fra Dansk til Engelsk.

Det ser jeg lige på senere i dag, om hvordan jeg kan gøre det bedst muligt. Ejer nemlig også domænerne .com, .nu og .eu. Så det kunne da være en mulighed.

Dennis

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)