Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pingvin-venlig SEO-hjælp søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er.

Jeg er på udkig efter SEO-folk i den prisvenlige liga der vil hjælpe os med google optimering på freelance niveau. Hvis du mener at have noget godt at tilbyde, send da gerne en PM hvor du uddyber din måde at arbejde med SEO på og hvad du kan tilbyde. Det er et krav, at du du er up-to-date med google og de seneste ændringer der er sket efter pingvin-opdateringen.

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvad betyder prisvenlig? At det er prisen i kroner, der ses på? Eller er det udbyttet af prisen, der er vigtig for jer?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:43

vedr prisvenlige så her nogle gratis råd , men ellers er Thomas Rosenstand   og flere andre ekspert billige de ved hvad de laver , men koster kr

sørg for ikke for ens artet links til jer other anker links burde være den største % del https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer?folder=&q=http%3A%2F%2Fwww.din-ecigaret.dk%2F

meget stor antal engelske links og din side er på danske sørg mere for at være aktive de steder med samme sprog der er på hjemmesiden  ,

desuden køb ikke links på steder links steder , jeg fandt lidt af det , du skal aldrig købe , jeg kunne se enkel steder der kunne være en del af grunden men dem kan du sikkert selv regne ud du ved vel hvad du har købt ellers så gennemgå det

du skal mere at tænke naturligt lave siden bedre hvordan motivere jeg folk til de peger mod siden. lave presse meddelers ,videoer og større fokus på de social medier , derved motivere det folk til at linke til dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Relida Skrevet kl. 19:00

Hej Esben.

Du må gerne uddybe lidt mere, hvad dit behov er... Søger du hjælp fordi din side er dykket i antal besøg, eller er du bange for at jeres arbejde på et senere tidspunkt kan blive ramt af evt. Penguin eller Panda?

Og igen som de andre skriver, hvad mener du med billigt?

Hvis du vil have en konsulent på opgaven, der skal i gang med diverse analyser, research, planlægninger, implementering og derefter arbejde kontinuerligt på med jeres side, så er det nok ikke i 2.000 kroners kategorien.

Men uddyb gerne hvad I har talt om, I gerne vil have.

Hilsen Jesper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)