Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en "Use as featured image" knap i wordpress

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har installeret dette tema (http://www.solostream.com/wordpress-themes/wp-bold/), som jeg indtil videre synes er utroligt fedt! Du kan se deres demo side her (http://wp-critique.solostreamsites.com).

Det der driller mig ufatteligt meget er slideren med fremhævede artikler (featured articles). Den burde vise et slideshow med indlæggets billede/thumbnail, og noget tekst fra artiklen. (Du kan se hvordan dette ser ud på deres demo site) 

Jeg har læst en tutorial fra demo sitet her, hvor de har lavet en lille guide til, hvordan man får billedet på slideren. 

Her henviser de til, at man skal vælge at billedet skal være fremhævet "set as featured image" (se billede neden for. Billedet er hentet fra guiden) 

Jeg har bare slet ikke den valgmulighed når jeg indsætter billedet på min side. Jeg kan vælge, at billedet skal bruges som thumbnail, men det reagerer min slider altså desværre ikke på. 

Jeg aner ikke helt hvad jeg skal gøre, da jeg har været inde i temaets indstillinger og det burde være korrekt. Jeg er ikke den skrappeste til kodning, så jeg kan ikke lige nogle smarte tricks inde i editoren der kan få det frem, desværre! 

Kan du løse mit problem? Kender du en der kan? Har du et link til en guide? - Hvis du på en hvilken som helst måde kan hjælpe mig, er du meget velkommen til, at skrive! Det side som jeg prøver, at få det intregreret på er altombarbering.dk 

Mvh. Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:04

Hej Gustav - har du ikke muligheden nederst til højre, når du redigere en post ?

Har du fulgt deres vejledning her "You can also use the Feature Image metabox that appears on the right side of the Add/Edit Post screen (click thumbnail to right). If you do not see this box, click the Screen Options tab in the upper right corner and activate it."

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 19:15

Hej Jonas. 
Tak for hjælpen, men jeg har ordnet det nu.
Der skulle lige installeres et plugin :)

Mvh. Gustav 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)